دمای هوا در بسیاری مناطق افزایشی می‌شود-راهبرد معاصر

دمای هوا در بسیاری مناطق افزایشی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب دمای هوا در بسیاری از مناطق کشور افزایشی خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۲۴۸۲۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار است، گفت: در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد.

 

وی ادامه داد: از روز شنبه تا دوشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استانهای تهران، البرز و مازندران برخی نقاط در گیلان و غرب مازندران ابرناکی گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی این مدت در ارتفاعات کرمان، فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک انتظار می رود.

 

او  بیان کرد: امشب و جمعه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور رخ می دهد و در غرب و جنوب غرب کشور تا شنبه افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: در پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق و شرق و بخش‌هایی از مرکز و در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.

 

ضیائیان یادآور شد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید تا خیلی شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می دهد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده