گلر پرسپولیس با تراکتور هم به اختلاف مالی خورد!-راهبرد معاصر
پرواز گاریدو با چهارمین برد متوالی | بازگشت پرسپولیس به صدر جدول فیلم | عراقچی: صهیونیست‌ها می‌توانند اراده ما را یک بار دیگر آزمایش کنند سردار تقوی: اردبیل امن‌ترین استان کشور است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد فیلم| گل اول پرسپولیس به چادرملو توسط گئورگی گولسیانی ۹۰+۵ VAR پرسپولیس- چادرملو وصل شد دستور فوری پزشکیان برای ساماندهی اینترنت عامل مسمومیت الکلی و فوت ۹ گیلانی در این شهر دستگیر شد آخرین خبر‌ها از پرداخت سود سهام عدالت هشدار نارنجی برای شرق کشور | وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید ‌وزیر کشور: مشارکت مردم در امور ایران را خواهانیم سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش هشدار فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور | فرونشست به خانه و خیابان‌ها در کلان‌شهر‌ها رسیده است بیشترین جذب ویتامین دی از کدام قسمت بدن است؟ | مدت آفتاب گرفتن برای جذب ویتامین دی دستگیری قاتل زنجیره‌ای در شهرستان بم | احتمال افزایش قربانیان

گلر پرسپولیس با تراکتور هم به اختلاف مالی خورد!

علیرضا بیرانوند پس از منتفی شدن بازگشتش به پرسپولیس، با باشگاه تراکتور نیز دچار اختلاف مالی شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۴۸۵۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا بیرانوند که قراردادش را با باشگاه پرسپولیس به صورت یک طرفه فسخ کرده بود، هفته گذشته با پاسخ قطعی و منفی پرسپولیس برای بازگشت به این تیم مواجه شد تا بار دیگر با تراکتور پای میز مذاکره بنشیند.

 

بیرانوند که از مدت‌ها پیش با مدیران باشگاه تراکتور به توافقات اولیه رسیده بود و حتی گفته شد مبلغ توافق او با باشگاه تبریزی حدود 60 میلیارد تومان است، در جدیدترین صحبت خود با این باشگاه بر سر مبلغ قرارداد به اختلاف خورده است.

 

شنیده‌های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که مدیران باشگاه تراکتور از رفتارهای چند وقت اخیر بیرانوند و مذاکره دوباره او با پرسپولیس دلخور هستند و معتقدند این بازیکن هنوز نتوانسته تصمیم نهایی خود را بگیرد و پای قول و قرار خود با آنها نبوده است.

 

مدیران باشگاه تراکتور با رقم پیشنهادی جدید علیرضا بیرانوند مخالفت کرده‌اند و ظاهراً‌ اختلاف مالی طرفین بسیار زیاد است. با این شرایط باید دید چه سرنوشتی در انتظار بیرانوند است و آیا این بازیکن راهی تبریز خواهد شد یا تصمیم دیگری می‌گیرد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده