دو پایگاه نظامی و هوایی صهیونیست‌ها زیر آتش حزب الله-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

دو پایگاه نظامی و هوایی صهیونیست‌ها زیر آتش حزب الله

حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه نظامی «البغدادی» و پایگاه هوایی «میرون» ارتش رژیم صهیونیستی را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۴۸۶۰۳

به گزارش راهبرد معاصر، حزب الله با صدور دو بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن دو پایگاه نظامی و هوایی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

 

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار و مقاومت دلاور و شریف فلسطین در نوار غزه و پاسخ به تجاوزگری‌ها و به ویژه تروری که دشمن صهیونیستی روز گذشته در منطقه البقاع مرتکب شد، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه مقر یگان مراقبت و اداره عملیات هوایی پایگاه میرون را در منطقه جبل الجرمق با ده‌ها موشک کاتیوشا و به صورت مستقیم هدف قرار دادند. در این حمله بخشی از تجهیزات پایگاه منهدم شد و در داخل آن آتش‌سوزی گسترده اتفاق افتاد.

 

پایگاه نظامی «البغدادی» ارتش اشغالگر یکی دیگر از مواضعی بود که ساعت ۱۱:۵۰ ظهر امروز به وقت محلی هدف حمله مستقیم سلاح موشکی حزب الله قرار گرفت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده