آنروا:هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد-راهبرد معاصر
نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات

آنروا:هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد

مدیرکل آژانس سازمان ملل در امور امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 08
کد خبر: ۲۴۸۸۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، «فیلیپ لازارینی» کمیسرکل آژانس سازمان ملل در امور امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) امروز دوشنبه اعلام کرد که 50 درصد از مؤسسات آنروا در غزه ویران شده و بیش از 500 نفر از کارکنان این آژانس در حالی که در محل کار خود بودند، کشته شده‌اند.

 

کمیسر کل آنروا افزود که حدود 250 هزار نفر از شهروندان فلسطینی برای ششمین یا هفتمین بار خانه‌های خود را در خان‌یونس رها کرده و آواره شده‌اند. مدیر این مرکز بین‌المللی گفت که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.

 

در گزارش کمیسر کل آنروا نیز آمده است که از زمان شروع جنگ در غزه حدود 2000 نفر از کارمندان آنروا در نوار غزه کشته شده‌اند. وی افزود: موسسات ما در نوار غزه از آغاز جنگ هدف حملات نظامی اسرائیل بودند.

 

کمیسر کل آنروا در ادامه به نسل کشی و کشتار اشغالگران رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت که در غزه مواجه با از دست دادن یک نسل کامل هستیم و کودکان باید به محیط‌های آموزشی امن بازگردانده شوند.

 

 لازارینی در یک کنفرانس مطبوعاتی که پیش‌تر در مقر سازمان ملل در ژنو سوئیس برگزار شد، گفت: «اساساً هر روز 10 کودک داریم که به طور متوسط ​​یک یا دو پای خود را از دست می دهند». او توضیح داد که این اعداد شامل کودکانی که اندام فوقانی خود را از دست داده‌اند نمی‌شود./ تسنیم

کلمات کلیدی: غزه شهید زخمی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده