پزشکیان از اردوغان برای سفر به ایران دعوت کرد-راهبرد معاصر
رئیس‌جمهور فردا برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس می‌رود رهبر انقلاب در پیامی درگذشت همسر مکرمه شهید اسلامی را تسلیت گفتند پزشکیان با روسای جمهور روسیه، چین، هند و مصر دیدار می‌کند بررسی دوباره اصلاح لایحه تعطیلی روز پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی مشکلات دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی شد | خبر خوش برای معلمان تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» منتشر شد + عکس  استانداران تهران، قم، لرستان و خوزستان معرفی شدند + سوابق محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق دفاع وزیر کشور از انتصاب گزینه جبهه پایداری برای استانداری: اولویت من گرایش سیاسی نیست در نشست سران سه قوه چه گذشت؟ سفر پزشکیان به دعوت پوتین | دیدار با روسای جمهور چین و روسیه ظریف: به مردم خیلی بدهکاریم | مردم لایق بهتر از اینها هستند سرلشکر سلامی: شهادت سنوار، تصویرسازی‌های دروغین رژیم صهیونیستی از او را رسوا کرد پزشکیان: شهادت فرماندهان خللی در مقاومت ایجاد نخواهد کرد علم‌الهدی: سخنگوی دولت گفته «سیاست دولت در مقابل مسئله حجاب سیاست سلبی نیست» | رهبری می‌گویند بی‌حجابی جرم است، مگر می‌شود دولت بگوید سیاستش مقابله با جرم نیست؟

پزشکیان از اردوغان برای سفر به ایران دعوت کرد

رئیس‌جمهور منتخب با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای تقویت و توسعه روابط دو کشور دوست و برادر ایران و ترکیه، از اردوغان برای سفر به  تهران دعوت به عمل آورد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۱۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 08
کد خبر: ۲۴۸۹۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان، موفقیت وی در کسب اعتماد ملت ایران و پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.
رئیس‌جمهور ترکیه ضمن گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور فقید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ابراز امیدواری کرد دوران ریاست‌جمهوری پزشکیان برای ملت ایران توأم با موفقیت، سربلندی، رفاه و آرامش بیشتر باشد. 
اردوغان با اشاره به سطح بسیار خوب روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، بر علاقه‌مندی ترکیه برای عمق بخشیدن به این روابط به‌ویژه در بخش تجاری و اقتصادی تأکید کرد. 
مسعود پزشکیان نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از تبریکات دولت و ملت ترکیه پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین قدردانی از ابراز همدردی و همدلی با ملت ایران در پی فقدان رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: دو ملت ایران و ترکیه از اشتراکات فراوان دینی، فرهنگی و تاریخی برخوردارند و مرزهای مشترک دو کشور در بیش از ۴ قرن گذشته مرز صلح و دوستی بوده است که با اتکا به این سرمایه‌های ارزشمند باید نسبت به تقویت مناسبات دو کشور در همه زمینه‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم. 
رئیس‌جمهور منتخب با اشاره به‌ضرورت  بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای تقویت و توسعه روابط دو کشور دوست و برادر ایران و ترکیه، از اردوغان برای سفر به  تهران دعوت به عمل آورد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده