با موافقت نتانیاهو؛‌ زندان مخوف «سدی تیمان» تخلیه شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

با موافقت نتانیاهو؛‌ زندان مخوف «سدی تیمان» تخلیه شد

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند نخست وزیر این رژیم پس از افشا شدن جنایت جنگی در زندان سدی تیمان، با تخلیه آن موافقت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۰۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که علی رغم مخالفت‌های ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با تخلیه زندان «سدی تیمان» که پس از جنگ اکتبر در مرکز «بئر السبع» واقع در صحرای نقب ساخته شد، پس از تصمیم دادگاه عالی مبنی بر ضرورت تخلیه آن موافقت کرد.

 

به گزارش کانال تلگرامی شهاب، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در پی اظهارات برخی شاهدان در خصوص جنایات صورت گرفته داخل زندان سدی تیمان، خواستار تخلیه زندان شد.

 

براساس آمارهای رسمی فلسطینی، رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حمله به نوار غزه در ماه اکتبر حدود ۵ هزار فلسطینی را اسیر کرده که سرنوشت آنها یا شرایط بازداشتشان مشخص نیست. با وجود نامشخص بودن وضعیت اسرا، روزنامه هاآرتص به نقل از رونی بیلی، یکی از وکلای رژیم صهیونیستی نوشت که شرایط بازداشت اسرا در زندان سدی تیمان همانند جنایت جنگی است.

 

در همین راستا «ولید انور الخلیلی» یکی از فلسطینیانی که به تازگی از زندان‌های مخوف رژیم صهیونیستی آزاد شده است، در سخنانی به افشاگری در خصوص جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق اسرای فلسطینی دست زد. این آزاده فلسطینی در سخنان خود گفت: هنگام بازداشتم بیش از ۲۰ نظامی اسرائیلی به نوبت مرا کتک می‌زدند. نظامیان ارتش رژیم اشغالگر افرادی را که زخمی شده بودند و همراه من بودند به شهادت رساندند.

 

گفتنی است پیش از این نیز گزارش‌های متعددی در خصوص شکنجه اسرای فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه در بازداشتگاه سدی تیمان منتشر شده بود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار