گاریدو می‌تواند یک پرسپولیس تهاجمی بسازد؟-راهبرد معاصر

گاریدو می‌تواند یک پرسپولیس تهاجمی بسازد؟

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخپوشان اگر به خوبی تقویت شوند، ابزار لازم برای ارائه یک فوتبال تهاجمی با سرمربی اسپانیایی‌شان را دارند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۰۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ بهزاد داداش‌زاده درباره حضور خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی به‌عنوان سرمربی پرسپولیس در فصل آینده اظهار داشت: من شناخت خیلی زیادی از گاریدو ندارم. مدیران پرسپولیس قطعاً با شناخت قبلی و نسبت به شرایط پرسپولیس او را انتخاب کردند. به هر حال همه ما می‌دانیم که پرسپولیس تیم کوچکی نیست و همیشه هوادارانش انتظار قهرمانی از این تیم را دارند. تنها ویژگی که من از گاریدو سراغ دارم این است که او از فوتبال آسیا شناخت دارد و این موضوع می‌تواند به موفقیت او همراه با پرسپولیس کمک کند.

 وی در واکنش به این موضوع که گاریدو در نشست خبری تأکید کرده است که یک پرسپولیس تهاجمی را می‌خواهد، تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که گاریدو نسبت به گذشته و شرایط پرسپولیس شناخت دارد. پرسپولیس از سال‌های پیش همیشه معروف بود به نمایش هجومی و این نکته امیدوارکننده‌ای است که گاریدو هم بخواهد تیمش با این سبک فوتبال بازی کند. پرسپولیس ابزار لازم را برای فوتبال تهاجمی دارد و اگر به خوبی و براساس نیازهایش تقویت شود می‌توانیم امیدوار باشیم که پرسپولیس با گاریدو هم موفق شود. من معتقدم مدیران پرسپولیس باید به سرمربی اسپانیایی در جذب بازیکن و بستن یک تیم قوی کمک کنند. به هر حال ممکن است او خیلی در حال حاضر آشنایی به نقاط ضعف و قوت تیم نداشته باشد و یا اینکه ستاره‌های فوتبال ما در سایر تیم‌ها را نشناسد تا بتواند برای جذب آنها و رفع نقاط ضعف تیم اقدام کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جدایی ستاره‌های این تیم خاطر نشان کرد: در حال حاضر فوتبال با گذشته خیلی فرق کرده است. در سال‌های پیش بازیکن‌ها به تیم‌شان تعصب داشتند و به راحتی تیم‌شان را تغییر نمی‌دادند، اما الان با توجه به شرایط اقتصادی بازیکنان بیشتر به مسائل مادی توجه دارند و باید بگوییم که پول جایگزین تعصب شده است. پیراهن پرسپولیس میلیاردها تومان می‌ارزد و فضای این تیم با هیچ کجا قابل مقایسه نیست. متأسفانه بازیکنان بعد از اینکه از پرسپولیس می‌روند، به اشتباه‌شان پی می‌برند. به عقیده من هر بازیکنی که از پرسپولیس برود هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و با جدایی هیچ بازیکنی، پرسپولیس کوچک نخواهد شد.

داداش‌زاده با اشاره به حضور پرسپولیس در این فصل در لیگ نخبگان آسیا تصریح کرد: شرایط تیم نسبت به سال‌ فرق کرده است، پرسپولیس باید در این فصل در لیگ نخبگان و با حریفان پرقدرت آسیایی رقابت کند، بنابراین هرچه سریع‌تر باید تمرینات تیم شروع شود و براساس نیاز کادر فنی و تیم، بازیکنان جدید اضافه شوند. همه ما از قدرت تیم‌های عربی و عربستانی باخبر هستیم، به همین دلیل پرسپولیس هم برای رقابت با آنها باید بازیکنانی داشته باشد که به قول معروف بازی را در بیاورند تا در آسیا نتیجه موردنظر حاصل شود./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار