وظیفه پررنگ سیدجلال در رختکن پرسپولیس-راهبرد معاصر

وظیفه پررنگ سیدجلال در رختکن پرسپولیس

در حالی سیدجلال قرار است به عنوان دستیار با گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس همکاری کند که او در مسیر کریم باقری گام برمیدارد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۰۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ یکی از مهم‌ترین نکات نشست خبری گاریدو در ایران، به جایی مربوط می‌شد که او خبر از ادامه همکاری جلال حسینی با کادرفنی پرسپولیس داد. سرمربی جدید سرخ‌ها در این مورد گفت: «جلال حسینی همچنان در کادر فنی حضور خواهد داشت. او و جانی اولیوا دستیاران من خواهند بود و یک مربی بدنساز هم به تیم اضافه می‌شود.» به این ترتیب کاپیتان پیشین سرخپوشان آماده همکاری با سومین سرمربی پرسپولیس خواهد بود.

جلال حسینی پس از آویختن کفش‌هایش، از ابتدای لیگ بیست‌ودوم با نظر یحیی گل‌محمدی به کادر فنی پرسپولیس اضافه شد. او یک‌سال‌ونیم کنار یحیی کار کرد و در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم هم در همین سمت، کنار اوسمار ویرا حضور داشت. حالا هم گاریدو پای ابقای حسینی مهر تایید زده است؛ اتفاقی که طبیعتا با پیشنهاد موکد باشگاه رخ داده است.

این‌طور به نظر می‌رسد که حالا جلال حسینی، همان نقشی را در پرسپولیس پذیرفته که سال‌ها بر عهده کریم باقری بوده است؛ یک دستیار معتمد و کاریزماتیک که حلقه وصل بازیکنان و سرمربی تیم به شمار می‌آید. چنین نقشی مخصوصا زمانی که سرمربی تیم خارجی است، کاملا دارای اهمیت به نظر می‌رسد.

کریم باقری سال‌ها کنار سرمربیان مختلف پرسپولیس، از علی دایی و برانکو گرفته تا یحیی گل‌محمدی و گابریل کالدرون حضور داشت و از سوی تمام آنها هم مورد ستایش قرار گرفت. کریم اما ابتدای فصل گذشته به دلایل غیر ورزشی از پرسپولیس کنار رفت و حالا به نظر می‌رسد نقش او به‌طور کامل به جلال حسینی محول شده است؛ کسی که رختکن را مدیریت کند و فضایی بسازد که در آن سرمربی بتواند تدابیر فنی‌اش را اجرا کند./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار