پلیس شیراز مانع خودکشی دختر جوان از روی پل شد + جزئیات-راهبرد معاصر
هشدار نارنجی نسبت به تشدید بارش در ۲۱ استان خبر خوش وزیر رفاه: احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صادر می‌شود اعضای هیئت عالی تجدید نظر وزارت بهداشت منصوب شدند صدور حکم ارتشاء رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات خطر انقراض در کمین ۲ هزار و ۴۰۰ گونه گیاهی در ایران هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم!

پلیس شیراز مانع خودکشی دختر جوان از روی پل شد + جزئیات

فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانمی جوان که از روی پل خودرویی معالی آباد شیراز قصد خودکشی داشت، با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۰۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی دختری جوان روی پل معالی آباد شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۳ گلدشت به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران مشاهده کردند خانمی جوان ۲۲ ساله قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب نماید که بلافاصله پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اطلاع به سازمان‌های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفت.

فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: مأموران با آرامش و صحبت و بیان مناسب با همکاری مأموران آتش نشانی و اورژانس، موفق شدند وی را از این اقدام منصرف کنند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه این شهروند اظهار داشته به دلیل اختلاف با نامزدش، قصد خودکشی داشته است، به خانواده‌ها توصیه کرد: در صورت تمایل به دریافت خدمات مشاوره رایگان از کارشناسان خبره و توانمند فراجا به کلانتری‌های محل سکونت خود مراجعه نمایند، تا از بروز رفتار‌های پرخطر این چنینی پیشگیری شود. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده