ریزش مرگبار پل کلمبیا + جزئیات-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ریزش مرگبار پل کلمبیا + جزئیات

در پی ریزش پل در در شمال کلمبیا، ۲ خودرو و یک موتور سیکلت از یک پل نیمه فرو ریخته سقوط کردند و ۴ نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ روز جمعه ریزش یک پل در شمال کلمبیا باعث شد که ۴ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر زخمی شوند.

به گفته جولیو اولایا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، بخشی از پلی که شهر بارانکولیا را به فرودگاه سولداد متصل می‌کرد، در باران‌های شدید فرو نشست و ریزش کرد.
به گفته وی، سه نفر در صحنه جان باختند و یک نفر بعدا در بیمارستان از دنیا رفت. مقامات پل را بسته اند، از ترس اینکه قسمت‌های دیگر آن نیز ریزش کند و مسیر‌های جایگزینی برای فرودگاه ایجاد کرده اند.
دولت کلمبیا هشدار داده است که پدیده آب و هوایی ال نینو در سال ۲۰۲۴ فصل بارانی‌تر از حد معمول را به همراه خواهد داشت. / همشهری آنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار