هشدار سیل و رانش زمین به دنبال بارش‌های سیل‌آسا در سواحل دریای ژاپن-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

هشدار سیل و رانش زمین به دنبال بارش‌های سیل‌آسا در سواحل دریای ژاپن

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد هوای گرم و مرطوب که به سمت جبهه باران‌زای ساکن بر فراز دریای ژاپن جریان دارد، شرایط جوی را به ویژه در امتداد سواحل دریای ژاپن ناپایدار کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۱۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ برای مدت سه ساعت تا کمی قبل از ساعت ۱ بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی در شهر «ماتسوئه» در استان «شیمانه» ۱۰۸ میلی‌متر باران بارید و شدیدترین بارندگی از زمانی است که سازمان هواشناسی این کشور شروع به ثبت داده‌ها کرده است.

همچنین در استان «یاماگاتا» طی ۴۸ ساعت ۲۵۰ میلی‌متر باران بارید و این بارش‌ها نیز بیشتر از میزان بارندگی معمول در این منطقه در کل ماه ژوئیه یک سال است.

از سوی دیگر هشدار رانش زمین برای برخی از استان‌های این نواحی صادر شده است.

به گزارش شبکه «ان اچ کی»، چندین شهر در امتداد سواحل دریای ژاپن احتمالا تا روز چهارشنبه شاهد باران سیل‌آسا همراه با رعد و برق خواهند بود. در عین حال انتظار می‌رود این جبهه هوا همچنان ثابت بماند و احتمالا بارندگی را عمدتا در شرق و غرب ژاپن افزایش می‌دهد.

در حال حاضر سازمان هواشناسی ژاپن در مورد وقوع سیل در مناطق پست، رانش زمین و طغیان رودخانه‌ها هشدار داده است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار