خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

پرداخت پاداش صرفه جویی به یک میلیون مشترک برق پایتخت

پرداخت پاداش صرفه جویی به یک میلیون مشترک برق پایتخت مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این که یک میلیون مشترک خانگی این شرکت در قبوض تیر ماه خود پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند، پیش بینی کرد تعداد مشترکانی که مشمول دریافت پاداش صرفه جویی خواهند شد، به دو برابر افزایش یابد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۱۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ کامبیز ناظریان، مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از همکاری ارزنده مشترکان برق پایتخت گفت: تا امروز یک میلیون مشترک خانگی در شهر تهران بر روی قبوض برق خود پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند و پیش بینی می شود این رقم به زودی به دو میلیون اشتراک افزایش یابد.

وی با اعلام عبور اوج مصرف برق از مرز ٧٧ هزار مگاوات به عنوان رکوردی جدید در صنعت برق کشور؛ همراهی مشترکان را مولفه مهمی در مدیریت پایداری شبکه دانست و گفت: استفاده از دور کند کولرهای آبی و تنظیم دمای سامانه های سرمایشی بر روی اعداد ٢٥ و ٢٤ درجه سانتی گراد در کاهش بار شبکه در ساعات اوج بار تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع نیاز مصرف ساعات اوج شبکه برق شهر تهران با رقمی معادل ٥ هزار و 220 مگاوات طی روز جاری، حدود ٢ هزار و 400 مگاوات مربوط به سامانه های سرمایشی است لذا مشترکان می توانند با کمی مدیریت رفتار مصرف تاثیر زیادی در حفظ پایداری شبکه برق داشته باشند.

مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ همچنین همکاری مشترکان اداری را در اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق شایسته دانست و گفت: با همکاری ادارات، کاهش بار شبکه به میزان ١٣� مگاوات میسر شده و انتظار می رود تمامی مشترکان اداری استفاده از مولدهای برق را به منظور کاهش مصرف برق مطابق با ابلاغیه هیات وزیران در دستور کار خود قرار دهند.

وی در عین حال تصریح کرد: امروز نیز برق ٥� مشترک اداری به دلیل بی توجهی به ابلاغیه هیات وزیران و خودداری از کاهش مصرف برق با اخطار قبلی قطع شد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار