حمله تروریستی ناکام به ناوهواپیمابر روسیه-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

حمله تروریستی ناکام به ناوهواپیمابر روسیه

روسیه از خنثی سازی عملیات سرویس‌های ویژه اوکراین برای انجام حمله تروریستی به ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف این کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۲۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های روسیه از خنثی سازی عملیات سرویس‌های ویژه اوکراین برای انجام حمله تروریستی به ناو هواپیمابر «آدمیرال کوزنتسوف» خبر داد.

 

به گزارش اسپوتنیک، در ماه مارس، یک افسر نظامی روسی که در یک رزمناو خدمت می‌کرد، با یک افسر اطلاعاتی اوکراینی تماس گرفت و او پیشنهاد کرد در ازای دریافت مبلغی، حمله تروریستی به این کشتی انجام دهد. این افسر با مقامات امنیتی روسیه تماس گرفت و سپس سرویس‌های ویژه به موضوع رسیدگی کردند.

 

برای این حمله تروریستی، "متصدیان" اوکراینی قطعاتی را برای مونتاژ یک دستگاه آتش زا برای ارتش روسیه فرستادند و آنها گفتند که کل عملیات شخصاً توسط بودانوف، رئیس اطلاعات اوکراین نظارت می‌شد.

 

سرویس‌ ویژه اوکراین یک برنامه به این رزمناو ارائه کرد، پس از این‌ موضوع متصدی ارتباط خود را متوقف کرد. 

 

سرویس امنیت فدرال روسیه همچنین از خنثی سازی ترور‌ سه تن از مقامات عالی رتبه نظامی روسیه خبر داد. 

 

بمب‌هایی که شهروند روس بازداشت شده در‌اختیار داشت، در بسته بندی هدیه آماده شده بود. فرد بازداشت شده اعتراف کرد که توسط اطلاعات اوکراین استخدام شده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده