کنعانی‌زادگان:هرچیزی دارم از پرسپولیس و هواداران است-راهبرد معاصر

کنعانی‌زادگان:هرچیزی دارم از پرسپولیس و هواداران است

مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از خروج از باشگاه گفت: هرچیزی که دارم از باشگاه و هواداران است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۳۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ کنعانی زادگان پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: به خانه خود آمدم و هیچ خبری هم نبود.
وی درباره اخباری که پیرامون اشتیاق او به افزایش مبلغ قراردادش بوده است، ادامه داد: این حرف ها درست نیست. من کلا با باشگاه یکسال قرارداد دارم و نمیدانم این حرف ها از کجا می آید. همیشه گفته ام اولین جایی که میروم پرسپولیس است و هرچیزی که دارم از هواداران و باشگاه پرسپولیس است و خوشحالم از اینکه کنار همه ی این ها هستم. قول هم می‌دهم امسال تیم قدرتمندی بسازیم تا بتوانیم دوباره قهرمان شویم.
مدافع سرخپوشان درباره جدایی سه بازیکن پرسپولیس از این تیم افزود: من فقط درباره خودم صحبت می کنم. هرکسی درباره خودش صحبت می کند. من هم امسال هم پارسال پیشنهاد داشتم. از کشورهای عربی و تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی در این وضعیت نباید باشگاه را رها کرد و خداراشکر در کنار شما هستم.
کنعانی زادگان گفت: من می دانم که شنبه باید سر تمرین بروم که برای لیگ، تیم ملی، جام حذفی و جام نخبگان آماده شوم.
کنعانی زادگان درباره حواشی مشکلات خود با مدیر برنامه هایش گفت: یک سری اتفاق افتاده در قبل که اسم کسی را نمی آورم که بزرگ شود. ان شاالله که آن ها موفق شوند من به خاطر هواداران و باشگاه جانم را می گذارم و سرم را هم می دهم چون همه چیزم را از آن ها دارم.
مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره سرمربی جدید این تیم گفت: من نه دیداری با او داشتم و نه از نزدیک او را دیدم. نام بزرگ پرسپولیس بزرگ است و هرکس به این تیم می آید باید جانش را هم برای این تیم بدهد. خیلی بازیکنان بزرگ قبل و بعد ما می آیند و می‌روند ولی این نام بزرگ پرسپولیس است که می‌ماند و من هم تا جایی که بتوانم در کنار این تیم می مانم.
وی در آخر گفت: از مدیریت باشگاه و آقای بادامکی و درویش تشکر می‌کنم و امیدوارم که امسال هم قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار