آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس+ اسامی بازیکنان-راهبرد معاصر

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس+ اسامی بازیکنان

باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته آینده تکلیف لیست خود را برای اردوی خارجی مشخص می کند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۲۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، باشگاه پرسپولیس باید تا پایان هفته آینده که قرار است برنامه های اردوی هلند را برنامه ریزی کند تکلیف تمدیدی های خود را مشخص کند.آخرین وضعیت بازیکنان تمدیدی به شرح زیر است:

 

* این باشگاه روز گذشته باز هم مذاکرات خود را با عیسی آل کثیر و مدیربرنامه های او ادامه داد. مدیران پرسپولیس برای تمدید با این مهاجم سقف مورد نظر را پیشنهاد داده اند اما آل کثیر مبلغ بیشتری می خواهد و از باشگاه خواسته مابقی این پول را اسپانسر باشگاه بدهد. موضوعی که دست مدیران تیم نیست و نمی توانند به جای اسپانسر چنین قولی بدهند. ضمن اینکه این باشگاه هزینه های دیگر هم دارد و نمی تواند از اسپانسر خود بابت هر مذاکره ای چنین درخواستی کند.

* مذاکرات با علی نعمتی دیگر مدافع این تیم ادامه دارد. به این بازیکن دو برابر مبلغ سال قبل پیشنهاد شده و قرار است وی فردا به باشگاه برود تا تکلیف را نهایی کند.

* در مورد گئورگی گولسیانی هم باشگاه منتظر است تا این بازیکن برای تسویه حساب کاملش به ایران بیاید. یکی از موارد مهم در مورد تمدید قرارداد این بازیکن گرجستانی تعیین تکلیف مالیات قرارداد اوست که یک مسئله زمان بر است. علاوه بر اینکه باشگاه باید با این بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق برسد.

* در مورد جذب گلر باشگاه پرسپولیس باید منتظر تصمیم کمیته وضعیت باشد. امروز جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند بابت فسخ یک طرفه قرارداد برگزار شده و تا ۴۸ ساعت آینده رای این کمیته مشخص می کند این بازیکن سپولیس برگردد یا جدایی او قانونی بوده است. اگر راهی برای بازگشت بیرانوند نباشد قطعا پرسپولیس با گزینه هایی که این روزها مذاکره کرده توافقات نهایی را انجام می دهد.

* فرشاد فرجی از جمله بازیکنانی است که در روزهای گذشته کمتر در مورد او باشگاه پرسپولیس اظهار نظر کرده است. طبق پیگیری که خبرنگار آنا از این باشگاه داشته این بازیکن فعلا مدنظر باشگاه برای تمدید قرارداد نیست و تنها در صورتی برای تمدید سراغ این بازیکن خواهند رفت که علی نعمتی قراردادش تمدید نشود. در آن صورت مذاکرات با فرجی از سر گرفته خواهد شد./ آنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار