قیمت دانیال اسماعیلی فر در تراکتور، ۲۸ میلیارد + ۲۰۰ هزار دلار-راهبرد معاصر

قیمت دانیال اسماعیلی فر در تراکتور، ۲۸ میلیارد + ۲۰۰ هزار دلار

دانیال اسماعیلی‌فر با تراکتور به توافق نهایی رسید و باشگاه تبریزی به زودی از این مدافع راست رونمایی خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۳۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ دانیال اسماعیلی‌فر از جمله بازیکنان اصلی پرسپولیس در دو فصل اخیر بود. مدافع راستی که هر چه از دوران حضورش در پرسپولیس گذشت، حتی بدون رقیب هم نتوانست نقشی کلیدی در تیم بر عهده بگیرد. با پایان لیگ بیست و سوم اما اخباری مبنی بر توافق اسماعیلی‌فر با تراکتور شنیده شد که گویا درست بوده و طرفین برای آغاز همکاری به توافق رسمی رسیده‌اند.

اسماعیلی‌فر سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه دارد. او چند سال قبل برای گذراندن خدمت سربازی به تبریز رفت و یک فصل و نیم پیراهن تراکتور را پوشید. انتقال قبلی دانیال به تراکتور البته حواشی چندانی نداشت؛ چرا که او از ذوب‌آهن و به عنوان سرباز به تبریز رفت و البته مبلغ بالایی هم به عنوان دستمزد دریافت نکرد.

این بار اما ماجرا تفاوت بسیاری با انتقال قبلی او دارد. اسماعیلی‌فر از پرسپولیس راهی تراکتور شده و البته شایعه درباره مبلغ قرارداد او هم فراوان است. آخرین خبر از یک منبع موثق در باشگاه تراکتور این است که اسماعیلی‌فر قراردادی ۲۸ میلیاردی امضاء کرده و البته به جز این، ۲۰۰ هزار دلار هم جداگانه دریافت خواهد کرد.

با توجه به قیمت فعلی دلار، تراکتور برای جذب اسماعیلی‌فر ۴۰ میلیارد هزینه کرده است. مبلغی که ۱۶ میلیارد بیشتر از عدد پیشنهادی پرسپولیس به او است./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار