روز ۲۷۹ طوفان‌الاقصی| بمباران شدید ۲ منطقه در غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

روز ۲۷۹ طوفان‌الاقصی| بمباران شدید ۲ منطقه در غزه

منابع فلسطینی امروز پنجشنبه هم از بمباران شدید دو منطقه «الرمال» و «تل الهوی» در نوار غزه خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 11
کد خبر: ۲۴۹۴۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ 279 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، بیش از 39 هفته که هر روزش با کشتار زنان و کودکان و سالمندان و تخریب بی‌سابقه زیرساخت‌ها و خانه‌ها همراه شده است؛ منابع فلسطینی امروز پنجشنبه هم از بمباران شدید دو منطقه «الرمال» و «تل الهوی» در شهر غزه خبر دادند. توپخانه ارتش اشغالگر نیز اردوگاه «المغازی» در مرکز منطقه غزه و شرق خان‌یونس را هدف قرار داد.

 

مهمترین تحولات روز 278 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

***********************************************************

09:38- حماس: جنایات اشغالگران عزم ما را در مذاکرات قوی‌تر می‌کند

یکی از مسئولان حماس با اشاره به اینکه هدف اشغالگران از تشدید جنایات خود علیه مردم غزه، تحت فشار قرار دادن مقاومت در مذاکرات آتش بس است تاکید کرد ما هرگز از خواسته‌های خود کوتاه نمی‌آییم و ادامه این جنایات تنها موجب تقویت اراده ما می‌شود.

06:06- بمباران شدید 2 منطقه در شهر غزه

منابع فلسطینی از بمباران شدید دو منطقه «الرمال» و «تل الهوی» در شهر غزه خبر دادند.

توپخانه ارتش اشغالگر نیز اردوگاه «المغازی» در مرکز منطقه غزه و شرق خان‌یونس را هدف قرار داد.

03:06- اردوغان: تمامی تلاش‌ها برای آتش‌بس در غزه و اوکراین به کار گرفته شود

رئیس‌جمهور ترکیه در دیدار با نخست وزیر یونان در حاشیه نشست ناتو در واشنگتن گفت که همه کشورهای جهان از پایان جنگ در اوکراین و فلسطین سود خواهند برد.

01:24- توافق یک میلیارد دلاری مغرب با اسرائیل در بحبوحه جنگ غزه

روزنامه یدیعوت احارانوت چاپ فلسطین اشغالی گزارش داد که اسرائیل و مغرب توافق یک میلیارد دلاری برای صادرات ماهواره امضا کرده‌اند.

00:16- منابع اسرائیلی: به توافق نزدیک شده‌ایم

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از یک منبع سیاسی ارشد این رژیم نوشتند که طرف‌ها به توافق بر سر اصول توافق احتمالی تبادل اسرا نزدیک شده‌اند.

به گفته این منبع اسرائیلی یک هیئت‌ دیگر از این رژیم قرار است عازم دوحه و قاهره شود.

کابینه امنیتی و سیاسی رژیم تل آویو قرار است امروز تشکیل جلسه دهد.

00:08- بمباران سنگین منازل مردم در غرب غزه

جنگنده های رژیم صهیونیستی، برج مسکونی مشتهی در غرب شهر غزه و محله های الرمال و تل الهوا را به شدت بمباران کردند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار