سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود

دبیرکل حزب الله لبنان امشب در مراسم عزاداران امام حسین (ع) گفت: پس از سال ۲۰۰۰، یک کمپین قوی در غرب در سطوح فرهنگی، رسانه‌ای و غیره آغاز شد که هر آنچه مربوط به مقاومت بود را مورد هدف قرار داد تا جایی که کلمه جهاد تبدیل به یک کلمه منفی شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 11
کد خبر: ۲۴۹۴۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم ششمین شب ماه محرم الحرام در مجتمع سید الشهداء (ع) گفت: پس از سال ۲۰۰۰، یک کمپین قوی در غرب در سطوح فرهنگی، رسانه‌ای و غیره آغاز شد که هر آنچه مربوط به مقاومت بود را مورد هدف قرار داد تا جایی که کلمه جهاد تبدیل به یک کلمه منفی شد.

 

سید نصرالله افزود: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود که ظهور گروه‌های تکفیری که محصول سازمان اطلاعات آمریکا و انگلیس هستند، به این امر کمک کرد.

 

وی تصریح کرد: برای توهین به مقاومت از ادبیات زشت از جمله از اصطلاح «جهاد نکاح» استفاده شد و همه اینها برای دور کردن مردم از مقاومت بود.

 

دبیرکل حزب الله لبنان در پایان این سخنان کوتاه خود تأکید کرد خداوند می خواهد انسان به تعبیر قرآن در دنیا و آخرت زندگی خوبی داشته باشد./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده