حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه آنروا + آمار شهدا و مجروحین-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه آنروا + آمار شهدا و مجروحین

منابع از شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه وابسته به آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۹۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع فلسطینی اعلام کردند: رژیم صهیونیستی عصر امروز (یکشنبه) مدرسه وابسته به آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را که آوارگان به آن پناه برده بودند، بمباران کرد که تاکنون ۱۲ شهید و ۷۱ زخمی برجای گذاشته است.

طبق گزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی شنبه نیز کشتار گسترده‌ای در منطقه المواصی در خان یونس انجام داد که صد‌ها شهید و زخمی برجای گذاشت.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد شمار شهدای جنگ غزه به ۳۸ هزار و ۵۸۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۸۸ هزار و ۸۸۱ نفر رسیده است.

با ادامه حملات زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شده است، ده‌ها هزار نفر از شهروندان فلسطینی شهید، مجروح و یا ناپدید شده‌اند و نزدیک به ۲ میلیون نفر هم از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند.

علاوه بر این، ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه نیز در جریان این جنگ تخریب شده است و محاصره شدید و بحران انسانی در کنار گرسنگی بی سابقه زندگی ساکنان این منطقه را تحت الشعاع قرار داده است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار