توافق پرسپولیس با ستاره آفریقایی-راهبرد معاصر

توافق پرسپولیس با ستاره آفریقایی

 مدافع سابق تیم ملی مراکش با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و اگر اتفاقی رخ ندهد، پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت را برتن خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۹۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر، روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان قرارداد خود را فسخ کرد و دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی نیز ۲ مهره تاثیرگذار این تیم راهی تراکتور تبریز شدند. از طرفی نیز با توجه به درخشش عبدالکریم حسن، مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ در ترکیب پرسپولیس، این بازیکن نیز مشتریان دست به نقدی از قطر دارد و سرخ‌پوشان برای فروش وی به توافق رسیدند.

سرخ‌پوشان در این پنجره نقل و انتقالاتی در تلاش هستند تا علاوه بر تقویت خود، بازیکنان مدنظر خود را نیز جذب کنند. به دنبال جدایی اسماعیلی‌فر، سرخ‌پوشان برای جانشینی وی به سراغ گزینه‌های مختلفی برای رفتند. پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حکایت از این موضوع دارد که پرسپولیس با ایوب العمود مدافع مراکشی تیم فوتبال الوداد مراکش به توافق نهایی دست پیدا کرده و اگر مشکلی رخ ندهد این مدافع ۳۰ ساله که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال مراکش را در کارنامه خود دارد به زودی به جمع سرخ‌پوشان اضافه خواهد شد.

گفتنی است العمود پیش از این سابقه کار زیر نظر خوان کارلوس گاریدو را داشته و این بازیکن با نظر این سرمربی اسپانیایی جذب خواهد شد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار