بودجه ۱۵۰ میلیاردی برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس در آسیا-راهبرد معاصر

بودجه ۱۵۰ میلیاردی برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس در آسیا

مدیران فدراسیون فوتبال برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا و البته بهره‌مند شدن فوتبال ایران از سیستم کمک داور ویدیویی جلسات خاصی برگزار کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۹۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ یکی از مواردی که مدیران فدراسیون فوتبال تاکید داشتند از ابتدای لیگ بیست و چهارم باید اعمال شود، بحث برخورداری فوتبال ایران از سیستم کمک داور ویدیویی بود. داستانی که البته همچنان به قوت خود باقی است ولی فدراسیونی ها تاکید دارند قضیه تا حد زیادی مرتفع شده و علاوه بر اینکه استقلال و پرسپولیس در دیدارهایی که میزبان لیگ نخبگان آسیا هستند از این تکنولوژی بهره می‌گیرند، سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هم می‌توانند امیدوار باشند که مسابقاتشان زیر نظر وی. ای. آر برگزار می‌شود. یکی از مدیران ارشد فدراسیون در این رابطه به خبر ورزشی گفت:

بودجه لازم برای خرید ۶ پکیج کامل کمک داور ویدیویی از ماهها قبل تامین اعتبار شد ولی به دلایل خاصی در اختیار فدراسیون قرار نگرفت و در خلال همین چند ماه قیمت ارز افزایش پیدا کرد به طوری که متوجه شدیم با پولی که قبلاً می‌توانستیم ۶ پکیج کامل بخریم، حالا فقط می‌توانیم ۴ پکیج در اختیار داشته باشیم! در مجموع ۱۱۰ میلیارد تومان داشتیم و  فدراسیون هم ۴۰ میلیارد تومان از طریق مراجع قانونی و بودجه خود تهیه کرد تا هر ۶ پکیج مورد نظر تهیه شود و در لیگ بیست و چهارم مورد استفاده قرار بگیرد. به این ترتیب استقلال و پرسپولیس برای استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در دیدارهای لیگ نخبگان آسیا مشکلی ندارند و علاوه بر آن  با توجه به استفاده از ۶ پکیج در ورزشگاه‌های مختلف کشور، عدالت در مورد سایر تیمها هم نیز اجرا می شود.

این مدیر در ادامه صحبت‌های خود پیرامون کمک داور ویدیویی تصریح کرد: شاید بسیاری از اهالی فوتبال ندانند اما ما برای اینکه بتوانیم تکنولوژی مذکور را به فوتبال ایران بیاوریم طی همین چند ماه اخیر بالغ بر ۱۴ جلسه فشرده داشته‌ایم./خبررورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار