دستگیری مالخر سارقان حرفه‌ای در جنوب پایتخت-راهبرد معاصر

دستگیری مالخر سارقان حرفه‌ای در جنوب پایتخت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه با دستکم ۵۰ فقره مالخری خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۹۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام تحقیقات تخصصی از تعدادی از سارقان حرفه‌ای لوازم و قطعات خودرو، مشخص شد که این افراد اموال مسروقه خود را به یک مالخر حرفه‌ای در محدوده شهرری فروخته‌اند که در همین راستا اقدامات برای شناسایی و دستگیری این مالخر آغاز شد. 

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه این مالخر از سوی ماموران پلیس مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ادامه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی نیز انجام و مجوز‌های لازم اخذ شد. سرانجام ماموران پلیس آگاهی به این محل اعزام شده و با اجرای یک عملیات منسجم و ضربتی مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیری لوازم مسروقه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: بررسی سوابق متهم مذکور که ۴۳ سال سن داشت، نشان داد که این فرد پیش از این نیز بار‌ها به اتهام مالخری بازداشت و روانه زندان است. این فرد همچنین در جریان بازجویی‌های انجام شده به خرید بیش از ۵۰ فقره لوازم و محتویات مسروقه داخل خودرو اعتراف کرد.

طرهانی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان درحال انجام است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار