روز ۲۸۵ طوفان الاقصی/ بمباران مسجد و پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

روز ۲۸۵ طوفان الاقصی/ بمباران مسجد و پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در حملات بامدادی رژیم صهیونیستی علیه غزه و متشنج شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله نظامیان صهیونیست از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۲۰۸

به گزارش راهبرد معاصر. در حالی که حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد رسانه‌های عربی از ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری و وقوع درگیری‌های مسلحانه در این منطقه خبر دادند.

 

ده‌ها شهید و زخمی در بمباران مسجد و پناهگاه آوارگان در غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد عبدالله عزام واقع در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ۱۵ زخمی برجای گذاشت.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یک ساختمان مسکونی را در محله شیخ رضوان واقع در شمال شهر غزه نیز هدف قرار دادند.

 

بمباران مسجد و پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که در جریان بمباران پناهگاه آوارگان فلسطینی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه دست کم هشت تن به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌های فلسطینی‌ها را در جنوب اردوگاه النصیرات بمباران کردند. علاوه بر این، بمباران خانه‌های مسکونی در محله المناره در جنوب شرق خان یونس ۱۵ زخمی در میان فلسطینی‌های بی گناه به ویژه کودکان برجای گذاشت.

 

ده‌ها موشک حزب الله بر سر صهیونیست‌ها فرود آمدند

از سوی دیگر نیروهای مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند که موفق شدند طی ساعات گذشته با شلیک ده‌ها موشک، مناطق اشغالی «ساعر» و «غشر هازیو» را در اراضی اشغالی هدف قرار دهند.

 

در بیانیه این نیروها آمده است: عملیات رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در چارچوب حمایت از ساکنان نوار غزه و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستاهای جنوبی لبنان به ویژه جنایت وحشیانه اشغالگران علیه منطقه‌ام التوت و شهادت سه کودک صورت گرفت.

 

در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان یک حمله موشکی گسترده انجام داد و صدای انفجارهای پی در پی در تمام منطقه به گوش می‌رسید.

 

این رسانه‌ها اضافه کردند، برای دومین بار طی شب گذشته حزب الله لبنان حمله موشکی علیه اراضی اشغالی انجام داد. در مرحله نخست منطقه کریات شمونه هدف قرار گرفت.

 

وحشت در جبهه شمالی / آماده باش نظامیان صهیونیست

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی از شدت گرفتن حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه مناطق شمالی اراضی اشغالی طی بامداد امروز خبر می‌دهند.

 

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی قبل اذعان کردند طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ موشک از سمت لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

 

این رسانه‌ها گزارش دادند، نظامیان صهیونیست در تمام منطقه شمالی در حالت آماده باش قرار دارند چرا که حزب الله لبنان تهدید کرده است طی ساعات و روزهای آینده اتفاقاتی خواهد افتاد که تل آویو تصورش را نخواهد کرد.

 

رسانه‌های صهیونیستی شب گذشته را یک شب ناآرام در جبهه شمالی و الجلیل غربی توصیف کردند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده