ارتش دانمارک رزمایش ناتو را لغو کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ارتش دانمارک رزمایش ناتو را لغو کرد

رسانه‌های دانمارکی گزارش دادند که ارتش این کشور با کسری بودجه شدیدی روبه‌رو شده است به طوری که رزمایش‌های اخیر با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را لغو کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۳۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبرگزاری دولتی دانمارک روز چهارشنبه گزارش داد که ارتش این کشور با کسری مالی روبه‌روست و حتی برای پرسنل خود تمرین کاهش هزینه‌ها برگزار کرده است. گفته می‌شود نظامیان حتی با مشکل مواد شوینده روبه‌رو هستند.

سرگرد نیکولای وینتر مسوول آژانس اموال وزارت دفاع تایید کرد که اگرچه اخیراً میلیون‌ها دلار برای تقویت ارتش و تجهیزات نظامی سرمایه‌گذاری شده است، ولی هنوز پول کافی برای تامین هزینه‌ها وجود ندارد.

وی گفت: هزینه‌ها در ارتش افزایش یافته و بودجه کافی برای تامین سربازان وجود ندارد.

طبق گزارش‌های منتشر شده در سایت‌های داخلی دانمارک ارتش این کشور با توجه به کمبود بودجه، حتی سربازان را به مرخصی فرستاده و اخیراً در رزمایش‌های ناتو نیز شرکت نکرده است.

طبق این گزارش‌ها تیپ یک رزمایش توپخانه در ماه نوامبر یک رزمایش مشترک با ناتو را لغو کرد و تیپ دوم نیز شرکت در رزمایش دیگر اروپایی‌ها را لغو کرد.

گارد‌های سلطنتی قرار است آموزش نیروی واکنش ارتش را لغو کنند، در حالی که فعالیت نیرو‌های ذخیره نیز تا آخر سال لغو شده است./آناتولی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده