اسکوچیچ: پیشنهادهای دیگری داشتم اما به این دلیل تراکتور را انتخاب کردم-راهبرد معاصر

اسکوچیچ: پیشنهادهای دیگری داشتم اما به این دلیل تراکتور را انتخاب کردم

دراگان اسکوچیچ چون حس خوبی به تراکتور دارم به پیشنهاد زنوزی جواب مثبت دادم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۳۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ دراگان اسکوچیچ پیش از آغاز تمرین امروز - چهارشنبه ۲۷ تیرماه - در مراسم معارفه‌اش، اظهار کرد: طی روزهای اخیر با تعدادی از بازیکنان تیم ملاقات داشتم. کار کردن با من خیلی آسان بوده و همه از دید من یکسان هستند و باید برای جایگاهی که دارند، بجنگند.

وی با بیان اینکه با هیچ کدام از اعضای تیم مشکل ندارم، بیان کرد: ما در خصوص نحوه بازی و تاکتیک تیم باهم بحث و گفت‌وگو خواهیم داشت. انتظاراتم از همه زیاد است. من پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها داشتم، ولی وقتی آقای زنوزی پیشنهاد دادند، تراکتور را انتخاب کردم؛ چرا که حس خوبی به این تیم دارم.

وی با بیان اینکه می‌خواهم حرفه‌ای و باشخصیت رفتار کنید، گفت: گاهی در ایران دیده‌ام وقتی رقیبی برای یک بازیکن می‌آید، بازیکن عقب نشینی کرده و برای حفظ جایگاه خود نمی‌جنگد؛ این در حالیست که باید برای چیزی که می‌خواهید، بجنگید.

اسکوچیچ ادامه داد: شغل من به نحوی بوده که مسائل شخصی را در امورات تیم دخیل نمی‌کنم و بهترین تصمیم را برای موفقیت تیم اتخاذ می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم و رابطه بازیکنان باهم خوب باشد. فصل مهمی پیش‌رو داریم و باید ذهن‌مان را باز نگه داریم. برخی اوقات بازیکنان مهارت‌ها و استعدادهایشان را فراموش می‌کنند؛ چرا که ذهن‌شان درگیر و آشفته است. امیدوارم کنار هم باشید و بهترینِ خود را به نمایش بگذارید.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: به توانایی‌های شما واقف هستم و هیچ‌گاه درخواست‌های غیر معقول نخواهم داشت. از باشگاه به دلیل ایجاد این جو خوب تشکر می‌کنم. آقای الیاسی با حضورش انرژی مثبت به تیم داد و امیدوارم همکاری‌مان ادامه‌دار باشد./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده