پزشکیان دردیدار خانواده شهید سلیمانی:راه او وحدت و همدلی بود-راهبرد معاصر

پزشکیان دردیدار خانواده شهید سلیمانی:راه او وحدت و همدلی بود

رئیس جمهور منتخب در دیدار با خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: راه شهید حاج قاسم سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود، ایشان نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۵۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب عصر دیروز جمعه 29 تیر با حضور در منزل سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خانواده‌ی وی دیدار و گفتگو کرد.

 

 
در این دیدار خانواده شهید سلیمانی با اشاره به خدمات حاج قاسم سلیمانی بیان داشتند: شهید سلیمانی تمام عمر خود را برای خدمت به مردم کشورش گذاشت و یک جمله معروف داشتند؛ «جان من و امثال من هزاران بار فدای ملت ایران.» شهید سلیمانی همزمان شخصیتی ملی و امت‌گرا برای جهان اسلام بود و نگاهی فراجناحی داشت و مردم را در دسته‌بندی یا یک طیف خاصی قرار نمی‌دادند.


خانواده شهید سلیمانی همچنین توجه به جریان مقاومت و ادامه مسیر عزت‌آفرین سردار دل‌ها را از دیگر مطالبات مردم از دولت جدید دانسته و بیان داشتند: إنشاءالله شهدا کمک می‌کنند تا در مسیری که راه خدمت به مردم عزیز است، موفق باشید.

 

ایجاد وحدت و از بین رفتن شکاف‌ها از دیگر محور های مطرح شده توسط خانواده شهید سلیمانی در این دیدار بود و اذعان داشتند: این مسئله همیشه بزرگترین آرزوی پدر بزرگوارشان بوده است.

 

خانواده سیدالشهدای جبهه مقاومت با اشاره به امید ایجاد شده خواستار بهبود وضعیت معیشت مردم در دوره جدید شده و نقش فضای مجازی در توسعه کسب و کار مردم به‌خصوص جوانان را تعیین‌کننده دانستند و خواستار تسهیل استفاده آحاد جامعه از فضای مجازی شدند.

 

پزشکیان نیز در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای شهید سلیمانی در خصوص ایشان گفت: راه شهید حاج قاسم سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود، ایشان نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد. در هیچ یک از پیام‌ها و سخنان ایشان بویی از تفرقه وجود نداشت. اما ما راه را رها کرده و با یکدیگر دعوا می‌کنیم. باید با تأسی به راه و مرام شهید سلیمانی و وحدت، مشکلات کشور را حل کنیم.

 

وی شهید سلیمانی را الگوی مجاهدت و دور کردن حب منصب و مقام از خود دانسته و ابراز امیدواری کردند که در دولت جدید بتوانند با خدمت صادقانه به مردم، شرمنده لطف ایشان در این مدت نشده و در پیشگاه شهیدان سرافراز باشند.

 

در پایان این دیدار صمیمانه خانواده شهید سردار سلیمانی تابلویی از تصویر سید شهیدان مقاومت را به رسم یادبود به رئیس جمهور منتخب ملت تقدیم کردند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده