ارائه گزارش بودجه‌ای کشور به پزشکیان-راهبرد معاصر

ارائه گزارش بودجه‌ای کشور به پزشکیان

رئیس سازمان برنامه و بودجه به رئیس جمهور منتخب گزارشی درباره بودجه جاری، بودجه عمومی و هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۱۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه بعد از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب، اظهار داشت: با توجه به جابه‌جایی دولت، لازم بود که در ارتباط با وضع موجود و مسائلی که قاعدتا در چند ماه آینده دولت با آن مواجه خواهد شد گزارشی را خدمت دکتر پزشکیان، ارائه بدهیم. در این دیدار نیز تیم اقتصادی دولت منتخب حضور داشتند و گزارشی را در خصوص مسائل بودجه جاری کشور، بودجه عمومی و نیز در ارتباط با بودجه هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه دادم.

 

 
وی درخصوص موضوعات مطرح شده در این دیدار، گفت: در مورد موضوعاتی چون، سیاست‌گذاری اقتصادی و مسائل مهمی که به‌ویژه امروز پیش رو است؛ مانند خرید تضمینی گندم، موضوع هدفمندسازی و پرداخت یارانه‌ها، مسئله بودجه عمومی و در واقع پرداخت‌های جاری و تملک بودجه عمومی در این جلسه مطرح و درباره تصویری که تا پایان سال از این موارد وجود دارد نیز نکاتی کردیم. 


رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در ادامه دکتر پزشکیان  سوالاتی در خصوص خرید تضمینی گندم و غیره پرسیدند که ما هم برای ایشان توضیح دادیم.

 

منظور در پایان خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان مشاور حتما درخدمت دکتر پزشکیان خواهیم بود و قرار بر این شد؛ در باب مواردی که ایشان صلاح بدانند، مجددا خدمت‌شان برسیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده