پهپاد‌های لبنان وارد حریم هوایی الجلیل شدند | آژیر‌های هشدار به صدا درآمدند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

پهپاد‌های لبنان وارد حریم هوایی الجلیل شدند | آژیر‌های هشدار به صدا درآمدند

پس از ورود چند پهپاد از لبنان به حریم هوایی منطقه اشغالی الجلیل، آژیر‌های خطر در این منطقه به صدا درآمدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۲۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبرنگار شبکه خبری الجزیره امروز سه‌شنبه اعلام کرد که در پی نفوذ پهپادی، آژیر‌های هشدار در بیش از ۱۵ نقطه در الجلیل اعلا به صدا درآمدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که سامانه‌های پدافندی این رژیم در «نهاریا» پس از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله گسترده پهپادی، فعال شدند.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چند پهپاد از لبنان وارد آسمان الجلیل غربی شدند.

خبرنگار شبکه المیادین نیز اعلام کرد که مجموعه‌ای از چند پهپاد از لبنان وارد حریم هوایی منطقه الجلیل غربی شدند و در ادامه آژیر‌های هشدار در شهرک‌ها به صدا درآمدند.

این منبع گزارش داد، در برخی مناطق الجلیل غربی صدای انفجار‌هایی نیز شنیده شد.

همچنین خبرنگار المیادین اعلام کرد که در کریات شمونه و اطراف آن در منطقه اصبع الجلیل نیز آژیر‌های هشدار به صدا درآمدند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده