بایدن به کاخ‌سفید بازگشت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

بایدن به کاخ‌سفید بازگشت

رئیس جمهور آمریکا پس از منفی شدن تست کووید-۱۹، بعد از یک هفته به کاخ سفید بازگشت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۳۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، براساس تایید پزشکان، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از چند روز قرنطینه در اقامتگاهش در «دلاور» به دلیل ابتلا به ویروس کووید-۱۹، با منفی شدن نمونه آزمایش جدید، به کاخ سفید بازگشت.

 

کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید، تست تشخیصی فوری بایدن منفی و علائم بیماری برطرف شده است.

 

بایدن در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سلامتی‌اش تنها به جمله «بهترم» بسنده کرد. براساس گزارش‌ها او به پرسش‌ها درباره دلیل کناره‌گیری از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا و اینکه آیا کامالا هریس، معاون وی قادر به شکست دادن دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان است، پاسخی نداد.

 

رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا در دوران قرنطینه با انتشار پیامی در فضای مجازی درباره نپذیرفتن نامزدی حزب دموکرات و کناره‌گیری از انتخابات، محافل سیاسی‌ را تا حدودی غافلگیر کرد.

 

بایدن در آن پیام افزوده بود که «تمام انرژی‌اش را برای انجام وظیفه در قامت رئیس جمهور تا پایان دوران ریاست جمهوری‌اش صرف خواهد کرد» و در ادامه نیز از هریس حمایت کامل کرد. بایدن در بحبوحه انتقادات گسترده از وی به دلیل شرایط جسمانی و ذهنی و همچنین حملات و کنایه‌های ترامپ ۷۸ ساله به سن و سالش و نگرانی گسترده حزب دموکرات درباره توانایی وی جهت ادامه مبارزه انتخاباتی، این تصمیم را اتخاذ کرد.

 

تست کووید بایدن چهارشنبه هفته گذشته در جریان گردهمایی انتخاباتی وی در لاس‌وگاس مثبت شد و از آن زمان تاکنون در دلاور قرنطینه بود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده