بهادری جهرمی: به گواهی آمار، دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود-راهبرد معاصر
روایتی از ماجرای اعتراض یک نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سردار نائینی: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟ باقری: توسعه سیاست همسایگی و رفع تحریم‌ها از اولویت های سیاست خارجه است منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد وحیدی: به دنبال اخذ مجوز برای حضور سربازها در اربعین هستیم دستگیری ۲ سرکرده داعش توسط وزارت اطلاعات بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در مراسمات تنفیذ پزشکیان: قطعاً ما با وحدت می‌توانیم موفق شویم مخبر: شهیدرئیسی مردم را به عنوان پشتیبان دولت به صحنه آورد بهادری جهرمی: به گواهی آمار، دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود تاکید ایران به استفاده از ارزهای محلی به جای دلار در مبادلات‌ بریکس معاون روابط عمومی سپاه منصوب شد دادستان دیوان محاسبات مشخص شد

بهادری جهرمی: به گواهی آمار، دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: به گواهی آمار، دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۳۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: به گواهی آمار، دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود.


حضور اعضای دولت در جلسات کمیسیون‌های دولت ۲۶ درصد افزایش یافت. پرونده‌های به نتیجه رسیده ۲۲ درصد افزایش یافت.


بهادری جهرمی گفت: ۱۴۲ نشست خبری و ۲۲۳ نشست تبیینی برگزار کردیم. ۵۹ دیدار و نشست دانشجویی و ۲۴ نشست نخبگانی و ۹۸ نشست با جوانان برگزار شد.
سخنگوی دولت با اعلام اینکه سه اتفاق مهم برای اولین بار در دولت سیزدهم رخ داد؛ گفت: سیاست‌های کلی نظام که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌شد متأسفانه برنامه اجرایی برای آنها تدوین نمی‌شد. خیلی وقت‌ها روی میز می‌ماند و برای اولین بار در دولت برای ۹ سیاست کلی ابلاغی مقام معظم رهبری برنامه‌های اقدام جامع دولت با همکاری اعضای دولت تدوین و تنظیم شد و به مجمع تشخیص مصلحت نظام تقدیم شد.


وی بیان کرد: از دیگر کارهایی که برای اولین بار در دولت سیزدهم رخ داد پایش عملکرد دستگاه‌های اجرایی مطابق تکالیف قانونی آنها بود. در این دولت با افزایش ۱۵ درصدی رونده‌های ورودی و یا واصله در دولت به نسبت مدت مشابه در دولت قبل مواجه بودیم سرعت رسیدگی ر کمیسیون‌های دولت ۴۸ درصد افزایش پیدا کرد.


سخنگوی دولت تاکید کرد: در سه سال گذشته ۳ هزار و ۵۳ جلسه کمیسیون‌های تخصصی، اصلی و فرعی دولت را برگزار کردیم. این یعنی روزی سه جلسه و سالی ۱۰۰۰ جلسه به طور میانگین برگزار شد. علی رغم این افزایش در تعداد جلسات حضور اعضای دولت و نهادهایی که قبلاً اشاره کردم در این جلسات ۲۶ درصد افزایش داشته و ۳۲ هزار ۳۲۳ نفر ساعت در جلسات حضور داشتند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده