مادورو: صلح پیروز است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

مادورو: صلح پیروز است

با نزدیک شدن به تاریخ انتخابات در ونزوئلا رئیس‌جمهور فعلی این کشور و نامزد انتخابات تاکید کرد «صلح» پیروز این رویداد سیاسی خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۳۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، با نزدیک شدن به تاریخ انتخابات ریاست جمهوری در ونزوئلا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور این کشور می‌گوید که نتیجه‌ای را که شورای ملی رأی گیری اعلام خواهد کرد به رسمیت خواهد شناخت و از آن دفاع خواهد کرد.

 

براساس گزارش المیادین، مادورو تایید کرد که هیچکس نمی‌تواند نام کشورش یا روند انتخاباتی را که قرار است در ۲۸ جولای (هفتم مرداد) برگزار شود، تحریف کند و صلح حاکم خواهد شد. 

 

رئیس‌جمهور ونزوئلا افزود که یک رئیس جمهور مستقل است و هرگز عروسک دست کسی نخواهد بود. 

 

طارق ولیم صعب، دادستان کل ونزوئلا در تدارک برای تاریخ انتخابات ریاست جمهوری از استقرار ۱۲۳۶ کارمند در خاک این کشور خبر داد و تصریح کرد که ماموریت آنها توجه به تمام جزئیات مربوط به روز یکشنبه آینده و رویداد انتخابات است.

 

صعب نسبت به اعلام نتایج قبل از صدور رسمی نتایج توسط شورای ملی انتخابات هشدار داد و اعلان کرد که این اقدام یک جرم انتخاباتی تلقی خواهد شد.

 

در همین راستا، دیوسدادو کابلو، معاون رئیس حزب سوسیالیست متحد گفت که راست افراطی معتقد است که می‌تواند مردم ونزوئلا را با متحدان بین المللی خود و رسانه‌های آنها بترساند.او که در حمایت از رئیس جمهور فعلی ونزوئلل صحبت می‌کرد، افزود: با مادورو، مردم، امید، صلح و کل کشور پیروز خواهد شد. 

 

از سوی دیگر،  ماریا کورینا ماچادو، رهبر راست افراطی شورای ملی انتخابات ونزوئلا را متهم کرد که به شاهدان و ناظران مخالف اعتبار و کارت برای انجام وظایف خود در طول انتخابات اعطا نمی‌کند.

 

ماچادو ادعا کرد: آن‌ها خواهان انتخاباتی هستند که در آن شاهدان نامزد نتوانند در میز‌های رای گیری حضور داشته باشند. 

 

 با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، وزارتخانه‌های دفاع و کشور در ۲۲ ژوئیه (۱ مرداد) تصمیماتی را صادر کردند که حمایت از حق رای دهندگان برای شرکت در انتخابات را تضمین می‌کند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده