سخنان وزیر کار درباره صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان+ جزئیات-راهبرد معاصر

سخنان وزیر کار درباره صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان+ جزئیات

وزیر کار درباره زمان صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: تلاش می‌کنیم بتوانیم این کار را بکنیم و این موضوع در این ماه انجام شود. حالا اگر این ماه نشد امیدواریم دولت آینده بتواند این اقدامات را انجام دهد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۳۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین نشست هفتگی هیئت دولت سیزدهم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ماموریت وزارت کار مستمر است یعنی کاری نیست که بگوییم تمام شد. مهم‌ترین ماموریت ما صیانت از حقوق بازنشستگان است. حتما باید به این توجه کنند. موضوع بعدی اشتغال است که مستمرا باید پیگیری شود تا به یک نقطه خاصی برسیم تا موضوع بیکاری حل شده و آن را به نتیجه برسانیم. 

 

وی افزود: من برای دولت آینده آرزوی موفقیت می‌کنم، کار برای هرکس که بعد از آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور می‌شد دشوار بود. من دعا می کنم برادر عزیزمان آقای پزشکیان موفق باشد و بتواند قدری از مشکلات جامعه را حل کند. 

 

مرتضوی تصریح کرد: توصیه من به وزیر بعدی این وزارتخانه آن است که تلاش کنند مشی و راه شهید رئیسی را ادامه دهند. مردم‌دوست باشند، عاشق خدمت به مردم باشند. کارهایی که بر زمین مانده را ادامه دهند. به کارگران، بازنشستگان و رفاه جامعه عنایت داشته باشند تا موفق باشند. 

 

وزیر کار درباره زمان صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: تلاش می‌کنیم بتوانیم این کار را بکنیم و این موضوع در این ماه انجام شود. تلاش می‌کنیم با تامین منابع و رحمت خداوند این کار را انجام دهیم. حالا اگر این ماه نشد امیدواریم دولت آینده بتواند این اقدامات را انجام دهد. 

 

در پاسخ به این سوال گفته می‌شود خزانه‌داری فقط یک سوم از طلب تامین اجتماعی را پذیرفته که پرداخت کند، گفت: در این موضوع دو بخش دارد. یکی برای بازنشستگان کشوری است و دیگری مربوط به تامین اجتماعی است. در بازنشستگان کشوری دولت وظیفه دارد کل منابع آن را تامین کند و ابلاغ کند و اجرایی کند. در مورد سازمان تامین اجتماعی یک ایراد حقوقی و قانونی به وجود آمده که به صورت علی الحساب پرداخت کرده است. دولت امروز مصوباتی داشته که تامین اعتبار صورت بگیرد تا آن را پرداخت کند. / ایلنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار