فدراسیون تکلیف آخرین سهمیه خارجی پرسپولیس را مشخص می کند!-راهبرد معاصر

فدراسیون تکلیف آخرین سهمیه خارجی پرسپولیس را مشخص می کند!

باشگاه پرسپولیس به کم شدن تعداد سهمیه های خارجی خود معترض است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ بنابر قوانین فدراسیون فوتبال که فصل گذشته به تصویب رسید، بازیکنان خارجی تیم ها اگر در ۶۰ درصد بازی ها نتوانند به میدان بروند از سهمیه سال بعد آن تیم کم خواهد شد. موضوعی که حالا گریبان پرسپولیس را گرفته و این باشگاه در آستانه از دست دادن یکی از سهمیه های خارجی خود برای فصل پیش رو است.

 

ماجرا به وحدت هنانوف برمی گردد. مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که در این فصل راهی سپاهان شده، در پرسپولیس اکثرا نیمکت نشین بوده و در کمتر از ۶۰ درصد بازی های فصل قبل به میدان رفته است. به این ترتیب پرسپولیس با سوختن یکی از سهمیه های خارجی اش تنها می تواند ۵ بازیکن خارجی برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

پرسپولیسی ها اما این موضوع را قبول ندارند و معتقدند که وحدت در چندین بازی مصدوم بوده و شرایط بازی کردن را نداشته است. همچنین در چند بازی هم با وجود مصدوم بودن، به دلیل کمبود بازیکن او روی نیمکت قرار گرفته و در واقع نمی توانسته برای تیمش به میدان برود. پرسپولیسی ها که می خواهند از همه سهمیه خارجی خود استفاده کنند و بازیکن جدید به خدمت بگیرند، مدارک پزشکی مربوط به مصدومیت هنانوف را به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارسال کردند و قرار است این کمیته با بررسی مدارک، در خصوص این موضوع تصمیم گیری کند.

 

به این ترتیب پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی باید منتظر نظر فدراسیون فوتبال باشد. این باشگاه در حال حاضر اوستون اورونوف،ایوب العملود و گئورگی گولسیانی را به عنوان بازیکنان خارجی در ترکیب خود دارد و مدیران این باشگاه می خواهند ۳ بازیکن خارجی هم در پست های مهاجم نوک، دفاع چپ و دروازه بان به خدمت بگیرند.

 

اگر فدراسیون با درخواست پرسپولیس موافقت نکند، این باشگاه در یکی از پست هایی که می خواست بازیکن خارجی جذب کند، باید به سراغ گزینه های ایرانی برود./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار