جانشین عبدالکریم حسن از بولیوی می‌آید-راهبرد معاصر

جانشین عبدالکریم حسن از بولیوی می‌آید

اگر یحیی مراکشی تا امشب تکلیف پرسپولیس را روشن نکند، لوییس سوارس بولیویایی پرسپولیسی می‌شود..
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۴۷

به گزارش راهبردمعاصر؛ گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از همان ابتدا نام دو مدافع چپ را به عنوان جانشین عبدالکریم حسن به باشگاه اعلام کرد. یحیی عطیه‌الله و مارسلو سوارس.

 باشگاه پرسپولیس در دو هفته اخیر مذاکرات زیادی را با هر دو گزینه انجام داده و سعی کرده در منطقه چپ خط دفاعی نیز مثل دفاع راست با گزینه موردنظر سرمربی به توافق برسد. گزینه اصلی یحیی عطیه‌الله بازیکن مراکشی باشگاه سوچی روسیه است که باشگاه پرسپولیس مذاکرات زیادی برای جذب این مدافع مراکشی انجام داد و به شکل رسمی برای جذب این بازیکن به باشگاه سوچی نامه زد اما به نظر می‌رسد جذب این بازیکن به این راحتی ها نیست و باشگاه روسی به این سادگی مدافع خود را از دست نمی‌دهد. ضمن این که خود عطیه‌الله نیز طبق تاکید سرمربی تیم ملی مراکش تمایلی به حضور در فوتبال ایران ندارد.

 

بعد از عطیه‌الله جدی ترین گزینه برای جانشینی عبدالکریم حسن، مارسلو سوارس مدافع چپ تیم ملی بولیوی که متولد سال ۲۰۰۱ است و تنها ۲۳ سال سن دارد. گزینه ای که پرسپولیسی‌ها طی روزهای اخیر مذاکراتی را با این بازیکن انجام دادند و در صورت منتفی شدن حضور یحیی مراکشی طی روزهای آینده این بازیکن جوان را به خدمت می‌گیرند. مارسلو هیچگاه بیرون از کشورش بازی نکرده و بسیار کم تجربه است. با این همه، در حال حاضر عضو تیم ملی کشورش است و ۶ بازی ملی هم در کارنامه او دیده می‌شود. این بازیکن که در ترنسفر مارکت ارزشی در حدود ۸۰۰ هزار دلار دارد، گزینه ای ارزان برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود و به لحاظ قیمت قابل مقایسه با یحیی عطیه الله نیست./خبرورزشی 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار