صدور رای بدوی پرونده دومین عضو شورای شهر گرگان-راهبرد معاصر

صدور رای بدوی پرونده دومین عضو شورای شهر گرگان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور رای بدوی پرونده دومین عضو شورای شهر گرگان در پرونده مربوط به فساد در شهرداری گرگان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: پس از صدور کیفرخواست از سوی دادسرای مرکز استان، دادگاه کیفری یک استان با تشکیل جلسات دادرسی و اخذ دفاعیات متهمان و وکلای آنان، متهم ردیف اول این پرونده (عضو شورای شهر گرگان) را به حبس، جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی، محکوم کرد.

وی افزود: دادگاه همچنین چهار متهم دیگر این پرونده را نیز که کارمند شهرداری گرگان هستند به تناسب اقدامات مجرمانه‌ای که مرتکب شدند به حبس، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم کرد.

آسیابی اظهار کرد: رای صادر شده بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است. این سومین پرونده مربوط به فساد در شهرداری و شورای شهر گرگان است که تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پرونده مربوط به سوء جریانات مالی باشگاه بسکتبال گرگان هم در مرحله دادسراست که پس از تکمیل تحقیقات، اتخاذ تصمیم خواهد شد.

اواخر سال ۱۴۰۱ در پرونده معروف به فساد شهرداری، دو عضو شورای شهر، شهردار و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان همراه با تعدادی کارچاق‌کن و پیمانکار بازداشت شدند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده