دادگستری: آخرین دفاعیات از متهمین پرونده فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان اخذ شد-راهبرد معاصر

دادگستری: آخرین دفاعیات از متهمین پرونده فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان اخذ شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان در تشریح آخرین وضعیت فساد در فوتبال، گفت: تمام اشخاص و متهمین پرونده فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان به احضار شده و آخرین دفاعیات متهمین اخذ شده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 02
کد خبر: ۲۵۹۰۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان در تشریح آخرین وضعیت فساد در فوتبال، گفت: تمام اشخاص و متهمین پرونده فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان به احضار شده و آخرین دفاعیات متهمین اخذ شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان، اظهار داشت: تاکنون تمام اشخاص و متهمین این پرونده به دادسرای رفسنجان احضار شده‌اند و آخرین دفاعیات متهمین اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه به‌زودی کیفرخواست پرونده از سوی دادستان رفسنجان صادر خواهد شد، گفت: پرونده در مرحله پایانی رسیدگی در دادسرا قرار دارد و امیدواریم به‌زودی پس از بازگشت نیابت قضایی از یکی از استان‌های کشور، کیفر خواست و قرار مجرمیت صادر شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، ادامه داد: در آینده نزدیک پرونده فساد فوتبال از دادسرا به دادگاه خواهد رفت و رسیدگی بهاین پرونده با قاطعیت و بدون اغماض در دادگاه رفسنجان ادامه پیدا خواهد کرد. / تسنیم

کلمات کلیدی: فساد فوتبال
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده