کلینتون: هریس می‌تواند ترامپ را شکست دهد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کلینتون: هریس می‌تواند ترامپ را شکست دهد

وزیر خارجه سابق آمریکا نسبت به پیروزی معاون رئیس جمهور این کشور در انتخابات ۲۰۲۴ خوش بین است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۵۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر خارجه سابق آمریکا معتقد است «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور این کشور و نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ می‌تواند پیروز انتخابات شود.

«هیلاری کلینتون» که سابقه شکست از «دونالد ترامپ» را در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ در کارنامه سیاسی خود دارد، در مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز از هریس حمایت کرد و گفت که این بار معاون رئیس‌جمهور می‌تواند ترامپ را شکست دهد.

این مقام سابق آمریکا هشدار داد که کارنامه و شخصیت هریس در رقابت با دونالد ترامپ تحریف خواهد شد و هریس و تیم انتخاباتی وی باید مراقب باشند.

جدیدترین نظرسنجی‌های انجام شده از سوی مؤسسه رویترز – ایپسوس نشان می‌دهد کامالا هریس در میان رأی دهندگان آمریکایی از اقبال بیشتری در برابر ترامپ برخوردار است.

این نظرسنجی‌ها که در روز دوشنبه و سه شنبه انجام شده است نشان می‌دهد ۴۴ درصد از رأی دهندگان آرای خود را به هریس و ۴۲ درصد آرای خود را به ترامپ اختصاص خواهند داد. ۱۴ درصد از رأی دهندگان نیز همچنان مردد بوده و هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته بودند./مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده