کلینتون رسما از هریس حمایت کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کلینتون رسما از هریس حمایت کرد

وزیر خارجه سابق ایالات متحده آمریکا با انتشار مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز حمایت خود را از کاملا هریس در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ هیلاری کلینتون، نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار مقاله‌ای به نام «چگونه کاملا هریس می‌تواند ببرد و تاریخ‌سازی کند» حمایت خود و بیل کلینتون، همسر خود و رئیس‌جمهور سابق آمریکا را از کاملا هریس، نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

کلینتون که خود در انتخابات سال ۲۰۱۶ از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا شکست خورده بود، خروج بایدن از رقابت‌های انتخاباتی را اقدامی میهن‌پرستانه خواند و درباره خطرات پیروزی ترامپ در انتخابات هشدار داد. وی در این باره گفت که دور دوم ترامپ از دور اول آن بدتر خواهد بود و سن بالای ترامپ او را نامتعادل و بی‌قرار کرده است.

بانوی اول سابق آمریکا و وزیر خارجه سابق این کشور درباره کاملا هریس گفت: «او نشان‌دهنده شروعی تازه در سیاست آمریکا است. او می‌تواند دیدگاهی امیدوارانه و اتحادآور ارائه دهد... او با استعداد، با تجربه و آماده برای ریاست‌جمهوری است. من می‌دانم که او می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد.»

هیلاری کلینتون اولین زنی بود که توانست در انتخابات آمریکا به عنوان نامزد یکی از دو حزب سیاسی اصلی کشور رقابت کند. وی در این مقاله درباره سختی‌های راه برای کاملا هریس به عنوان اولین رئیس‌جمهور زن سیاه پوست و با اصالت آسیایی سخن گفت.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه با فشار هم‌حزبی‌های خود از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کرد و کاملا هریس اصلی‌ترین گزینه جایگزینی وی در این انتخابات است. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار