هریس: برای به‌دست‌آوردن هر یک رأی، به‌سختی تلاش می‌کنم-راهبرد معاصر

هریس: برای به‌دست‌آوردن هر یک رأی، به‌سختی تلاش می‌کنم

«کامالا هریس»، معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه شخصی خود از امضای فرم‌های لازم برای ثبت‌نام رسمی به‌عنوان نامزد ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۲۵۱۸۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ کامالا هریس، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «من امروز فرم‌های لازم برای اعلام رسمی نامزدی‌ام برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را امضا کردم». وی همچنین افزود: «من برای به‌دست‌آوردن هر یک رأی، به‌سختی تلاش می‌کنم و در ماه نوامبر این کمپین مردمی ماست که پیروز خواهد شد».

شامگاه یکشنبه گذشته بود که بایدن، با اعلام کناره‌گیری خود از انتخابات ریاست‌جمهوری، از کامالا هریس، معاون اول خود برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد.

هریس، پیش از این اعلام کرده بود که برای حضور در کورس رقابت آماده است. بسیاری از نمایندگان دموکرات بلافاصله حمایت خود از هریس را اعلام کردند. بیل و هیلاری کلینتون و همچنین باراک و میشل اوباما هم از این نامزد دموکرات، حمایت کرده‌اند.

نظرسنجی‌ها از رقابت شانه‌به‌شانه دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین محبوبیت بالای هریس در بین جوانان حکایت می‌کند. در صورت پیروزی هریس در انتخابات آبان‌ماه ایالات متحده، او اولین زنی خواهد بود که سکان کاخ سفید را در دست می‌گیرد. انتخابات آمریکا در ماه نوامبر (آبان‌ماه) یعنی حدود سه ماه دیگر برگزار خواهد شد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده