دلیل غیبت سردار در تمرینات لورکوزن چیست؟-راهبرد معاصر

دلیل غیبت سردار در تمرینات لورکوزن چیست؟

مهاجم ایرانی بایرلورکوزن شرایط کاملا مبهمی دارد و شاید خودش هم از مقصد فصل آینده‌اش مطلع نیست!
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۵۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ بعد از اینکه رم و سایر مشتریان اروپایی سردار از پرداخت ۱۲ میلیون یوروی درخواستی بایرلورکوزن سر باز زدند، این بازیکن به تمرینات تیم آلمانی بازگشت اما خبر بی انضباطی و کنار گذاشته شدن وی از ترکیب در رسانه‌های ایرانی منتشر شد. اما واقعیت اوضاع این روزهای سردار آزمون چیست؟

گویا وقتی مهاجم تیم ملی خودش را به ژابی آلونسو معرفی کرده، سرمربی اسپانیایی لورکوزن به او اعلام کرد از لحاظ جسمانی خیلی کار دارد و بهتر است به صورت انفرادی تمرین کند تا پس از کسب آمادگی کامل به تمرینات گروهی برگردد. پس باید گفت سردار این روزها در کمپ تمرینی تیم حضور دارد اما علت اینکه در عکس‌های منتشر شده در سوشال مدیای باشگاه اثری از وی نیست، تمرینات اختصاصی‌اش است.

درحالی سویا هنوز به جذب مهاجم ایرانی علاقه دارد که تنها راه به خدمت گرفتن او را یک انتقال قرضی می‌داند و لورکوزن همچنان با این جا به جایی مخالفت کرده است. با این شرایط هیچ بعید نیست آزمون حتی تا هفته‌های آینده هم در تمرینات قهرمان آلمان شرکت کند ولی در روزهای پایانی بسته شدن پنجره نقل و انتقالات راهی تیم دیگری شود که احتمالا سویا خواهد بود. البته او یک پیشنهاد جذاب هم از لیگ امارات دریافت کرده بود که لورکوزن با آن مخالفت کرد ولی بعید به نظر می‌رسد آلونسو برنامه‌ای برای حفظ مهاجم ایرانی‌اش داشته باشد./خبرورزشی

کلمات کلیدی: سردار آزمون
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده