حزب الله لبنان ۲ پایگاه رژیم اسرائیل را هدف قرار داد-راهبرد معاصر

حزب الله لبنان ۲ پایگاه رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 26
کد خبر: ۲۵۱۶۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

 

در بیانیه دوم حزب الله لبنان آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه سامانه فنی پایگاه رامیا را با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده و موجب تخریب آن شده است.

 

مقاومت اسلامی لبنان در سومین بیانیه خود نیز اعلام کرد که، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه با سلاح‌های مناسب تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «حدب یارون» هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد آورده است.

 

مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز نیز اعلام کرد که یگان پدافند هوایی حزب‌الله با شلیک موشک‌، جنگنده‌های ارتش اشغالگر را بر فراز لبنان هدف قرار داده که در پی آن این جنگنده‌ها مجبور به فرار از آسمان لبنان و بازگشت به فلسطین اشغالی شده‌اند.

 

در این میان وبگاه عبری زبان واللا در فوریه سال گذشته در گزارشی به نقل از منابع اطلاعاتی و نظامی اسرائیل نوشت که حزب‌الله لبنان به سامانه‌های پدافند هوایی دست یافته و شرایط میدانی در جنوب لبنان تغییر یافته است./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده