ادعاهای عجیب اسپانسر پرسپولیس در نقل و انتقالات-راهبرد معاصر

ادعاهای عجیب اسپانسر پرسپولیس در نقل و انتقالات

شرکتی که فصل قبل یکی از اسپانسرهای پرسپولیس بود و تامین بخشی از هزینه های باشگاه را برعهده داشت طی 50 روز اخیر اقدامات عجیبی را در فضای مجازی انجام داده است...
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 26
کد خبر: ۲۵۱۶۸۲

به گزارش راهبرد معاصر، بی تردید شرکت طبیعت به عنوان یکی از اسپانسرهای فصل گذشته پرسپولیس عملکرد خوبی در پرداخت به مجموعه باشگاه پرسپولیس از تیم بزرگسالان تا آکادمی این باشگاه داشت و خیلی زود جایگاه ویژه ای در میان طرفداران این تیم پیدا کرد.

 

اما طی چند هفته اخیر برخی ادعاهای این شرکت در فضای مجازی مبنی بر کمک مالی برای نقل و انتقالات باعث شد تا توقع جامعه هواداری پرسپولیس به شکل چشم گیری افزایش پیدا کند و البته که تا کنون و طی روزهای اخیر پرسپولیس موفق به جذب بازیکنی نشده تا در همان فضای مجازی هواداران پرسپولیس انتقادهایی را به این شرکت وارد کنند.

 

این انتقادها باعث شد تا این شرکت روز گذشته باز هم در اقدامی عجیب استوری تازه ای را منتشر کرده و ضمن این ادعا که همچنان حاضر است به باشگاه در زمینه جذب بازیکن از نظر مالی کمک کند، اعلام کرد تعلل باشگاه پرسپولیس در جذب بازیکن باعث نگرانی آن ها هم شده است!

 

«بارها در حد خودمان پیگیر جذب بازیکن از باشگاه بودیم و با وجود پیگیری های باشگاه در این زمینه، ما هم از تعلل پیش آمده که موجب نگرانی و نارضایتی هواداران شده، خشنود نیستیم و نگرانی خود را به باشگاه ابراز کردیم و همچنان امیدواریم که با پیگیری جدی تر باشگاه بتوانیم دغدغه هواداران عزیز را برطرف کنیم»

 

همین چند خط و ادعای نگرانی بابت تعلل باشگاه از سوی اسپانسر باشگاه در نوع خود جالب به نظر می رسد، آن هم درحالی که یکی از موانع اصلی باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان خارجی مشکلات مالی است. این ادعا درحالی از سوی شرکت طبیعت انجام شده که این شرکت به عنوان اسپانسر می تواند به راحتی هزینه 600 هزار دلاری مبلغ رضایت نامه میلاد محمدی را پرداخت کرده و اسباب حضور این مدافع ملی پوش را فراهم کند. اما بعید است تا به این لحظه پپیشنهادی از سوی این شرکت برای پرداخت رضایت نامه این بازیکن و حتی نفرات دیگر به مدیریت باشگاه داده شده باشد.

 

باید منتظر بود و دید واکنش رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به این استوری چه خواهد بود و آیا اتفاق تازه ای رخ خواهد داد یا نه./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده