دستگیری زورگیرانی که مالباختگان را مجبور به کشیدن کارت عابر بانک می‌کردند-راهبرد معاصر

دستگیری زورگیرانی که مالباختگان را مجبور به کشیدن کارت عابر بانک می‌کردند

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان زورگیر که مالباختگان را مجبور به کشیدن کارت عابر بانکشان در دستگاه کارتخوان می‌کردند، خبرداد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۲۵۱۸۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ حسین مافی بیان داشت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری ۲ سارق به صورت کارت کشیدن در دستگاه کارتخوان و یا سرقت دلار و یورو از افرادی که از صرافی‌ها خرید می‌کردند، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفت.

وی گفت: با حضور ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار و بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، موفق به شناسایی مشخصات ظاهری سارقان شدند و مشخصات آنها به تمامی واحد‌های گشت اعلام شد.

سرهنگ مافی اضافه کرد: پس از گشت‌زنی‌های هدفمند در محدوده بازار، ماموران سارقان را مشاهده و هنگامی که قصد زورگیری از یک شهروند را داشتند، آنها را غافلگیر و قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و سپس به کلانتری منتقل کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از کیف سارقان یک عدد دستگاه کارتخوان کشف و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که در این دستگاه در یک ماه گذشته مبلغ ۲ میلیارد ریال تراکنش به ثبت رسیده است و تعداد ۵ نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان به منظور کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات دیگر به مقامات قضایی معرفی شدند. / جنایی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده