مخوف‌ترین قاتل سریالی آمریکا ۹۰ نفر را قربانی انگیزه‌های شیطانی کرد-راهبرد معاصر

مخوف‌ترین قاتل سریالی آمریکا ۹۰ نفر را قربانی انگیزه‌های شیطانی کرد

ساموئل لیتل، مخوف‌ترین قاتل سریالی آمریکا است که به کشتن ۹۰ نفر اعتراف کرد. اکثر قربانیان او زنان بودند، اما این جنایتکار پیش از اینکه راز تمام قتل‌هایش فاش شود جان باخت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۲۵۲۰۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ ساموئل لیتل ابتدا به جرم قتل ۳ زن بین سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۸۹ دستگیر شد و سپس اعتراف کرد در مجموع حدود ۹۰ نفر را به قتل رسانده است.

ساموئل لیتل متولد ۷ ژوئن ۱۹۴۰ بود. لیتل مدعی بود مادرش به نام بسی مای لیتل، یک روسپی نوجوان بود که او را رها کرده بود. پدرش به نام پل مک داول نیز زمان تولد او ۱۹ ساله بود. مقامات معتقدند که بسی مای لیتل ممکن است ساموئل را در زمانی که در زندان بود به دنیا آورده باشد. این قاتل رسایلی توسط مادربزرگش بزرگ شد. او در دبیرستان جونیور هاثورن تحصیل کرد، البته با نظم و انضباط و درس خواندن مشکل داشت. به گفته خودش، او از کودکی شروع به تخیلات جنسی در مورد خفه کردن زنان کرد.

لیتل بعد‌ها به عنوان امدادگر آمبولانس مشغول به کار شد و در طول عمرش از شرق تا غرب آمریکا سفر کرد. در سوابقش چندین مورد بازداشت و زندانی به اتهام‌هایی نظیر خشونت، سرقت مسلحانه، دزدی از مغازه و مصرف مواد مخدر به چشم می‌خورد.

او ابتدا در سال ۲۰۱۲ در کنتاکی و در حالی که در یکی از اقامتگاه‌های موقت شبانه بی‌خانمان‌ها بود، بازداشت و به علت آنکه در کالیفرنیا به اتهام جرایم مرتبط با موادمخدر تحت تعقیب بود به این ایالت در غرب آمریکا منتقل شد.

پس از آن بود که در لس‌آنجلس نمونه دی‌ان‌ای ساموئل لیتل با پرونده قتل سه زن که هرگز قاتل آنها شناخته نشده بود همخوان شد و ماجرای زندانی بودن او وارد فاز کاملا جدیدی شد. هر سه زن مقتول آن پرونده پیش از قتل مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودند و جسدشان در خرابه‌ای رها شده بود.

لیتل در ابتدای رسیدگی به پرونده قتل این سه زن گناهکار شناخته نشد، اما در نهایت دادگاه او را به سه بار حبس ابد بدون امکان عفو محکوم کرد.

ساموئل لیتل بعد از محکومیت در اعترافات جدید خود به ۹۰ قتل در حد فاصل سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۵ در شهر‌های مختلف آمریکا در ۱۹ ایالت اشاره کرد و کارآگاهان ۳۴ پرونده را که قاتل آنها هرگز پیدا نشده بود، به ساموئل لیتل ربط دهند. در ادامه ارتکاب ۵۰ قتل از سوی این جنایتکار ثابت و مشخص شد او قربانیان خود را با انگیزه جنسی به تله می‌انداخت و خفه می‌کرد.

در حالی‌که تحقیقات درباره این قاتل زنجیره‌ای هنوز کامل نشده بود او در سن ۸۰ سالگی در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت. / جنایی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده