روز ۲۹۷ طوفان الاقصی/ غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش صهیونیست‌ها-راهبرد معاصر

روز ۲۹۷ طوفان الاقصی/ غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش صهیونیست‌ها

تشدید حملات همه جانبه اشغالگران صهیونیست علیه نوار غزه و هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره توان موشکی گسترده حزب الله لبنان از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات منطقه است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 29
کد خبر: ۲۵۲۱۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که حملات زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان به شدت ادامه دارد هشدارها نسبت به پیامدهای لفاظی‌های مقامات تل آویو علیه لبنان و به ویژه حزب الله افزایش یافته است.

 

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل حملاتی را علیه شرق شهر غزه انجام دادند.

 

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های متجاوز صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در اطراف خیابان بغداد واقع در محله شجاعیه بمباران کردند.

 

علاوه بر حملات هوایی رژیم صهیونیستی، توپخانه این رژیم نیز مناطق شرقی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را زیر آتش گرفت.

 

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که تانک‌های رژیم صهیونیستی محله شیخ ناصر در شهر خان یونس را هدف قرار دادند. علاوه بر این، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل شهر غزه را با شلیک خمپاره زیر آتش گرفتند.

 

خبرنگار این شبکه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در منطقه القراره واقع در شمال شهر خان یونس با خاک یکسان کرد.

 

از سوی دیگر عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش شبکه المیادین، گروهان‌های قدس اعلام کردند، رزمندگان فلسطینی طی بامداد امروز موفق شدند نظامیان صهیونیست را در محله تل الهوا واقع در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دهند.

 

در جریان این عملیات نیروهای فلسطینی، یک فروند تانک نظامیان صهیونیست با خمپاره تاندوم هدف قرار گرفت و منهدم شد.

 

این نیروها همچنین از درگیری با پیاده نظام دشمن نزدیک مدرسه النیل واقع در تل الهوا خبر دادند.

 

همچنین در یک عملیات مشترک میان گروهان‌های قدس و گردان‌های قسام، نظامیان صهیونیست با سلاح «الغول» در محور شرقی شهر خان یونس در جنوب غزه هدف قرار گرفتند.

 

از سوی دیگر با افزایش تهدیدات مقامات صهیونیست درباره حمله گسترده به لبنان رسانه‌های عبری زبان به توان نظامی بالای حزب الله اشاره کردند.

 

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که آمریکایی‌ها خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به توان موشکی بالای حزب الله لبنان هشدار داده‌اند.

 

در این گزارش آمده است: آمریکایی‌ها هشدار داده‌اند که حزب الله لبنان در صورت حمله به بیروت، موشک‌های دوربرد به سمت اسرائیل شلیک خواهد کرد.

 

این در حالی است که مسئولان حزب الله بارها اعلام کرده‌اند علاوه بر پهپادهای انتحاری و هجومی و ده‌ها هزار موشک دوربرد، تسلیحاتی در اختیار دارند که در صورت ارتکاب هرگونه حماقت از سوی صهیونیست‌ها، اراضی اشغالی را درهم خواهند کوبید./ مهر

ارسال نظر