طرح برخورد با عطاری‌های متخلف در پایتخت-راهبرد معاصر

طرح برخورد با عطاری‌های متخلف در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از اجرای طرح برخورد با عطاری‌های متخلف و بازرسی از ۲۸ واحد صنفی عطاری غیر مجاز و متخلف در پایتخت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 29
کد خبر: ۲۵۲۱۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از اجرای طرح برخورد با عطاری‌های متخلف و بازرسی از ۲۸ واحد صنفی عطاری غیر مجاز و متخلف در پایتخت خبر داد و افزود: در بازرسی از این واحدهای صنفی مقدار بیش از ۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و قرص و داروهای غیر مجاز کشف شد.

 

سرهنگ باباپور در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک برخی از مغازه‌های عطاری در تهران, طرح برخورد با عطاری‌های متخلف به صورت ویژه در پایتخت اجرا شد..

 

این مقام انتظامی افزود: در خلال اجرای این طرح و بازرسی از ۲۸ عطاری متخلف و غیر مجاز تعداد ۲۸ نفر مواد فروش دستگیر و ۳ کیلو و۳۲۷ گرم مواد مخدر، ۱۴ کیلو و ۹۱۵ گرم شربت تریاک، ۲۳ کیلو و ۶۴۴ گرم شربت متادون، ۱۱ کیلو و ۵۳۰ گرم گرز خشخاش، ۲۵۰ گرم شربت ترامادول و ۴۶۰۶۰ عدد انواع قرص‌های حاوی مخدر و لاغری حاوی روان گردان کشف و ضبط شد.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه اقلام مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت تصریح کرد: متأسفانه با توجه به اینکه مصرف برخی داروهای لاغری و.. و تبلیغ گسترده آن در فضای مجازی و همچنین آرایشگاه‌های زنانه به ازدیاد مصرف و اقبال آن دامن زده؛ به جوانان یادآوری می‌کنیم که قرص‌های مذکور که تحت عنوان گلوریا، آلفا اسلیم، بک اسلیم، اسلیم فیت و بریکتون و… که توسط عوامل سودجو در جامعه در حال فروش و توزیع است به دلیل آغشته بودن به متامتفتامین یا همان شیشه به شدت اعتیادآوراست و اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می‌گذارد فلذا به خانواده‌ها هشدار جدی می‌دهیم و از آنها درخواست می‌کنیم حتماً درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه قرص‌ها با فرزندان خود صحبت کنند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ جدی است و هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان و مجرمین مواد مخدر امن نیست، از شهروندان خواست تا اطلاعات خود در زمینه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و یا افراد سودجو که سلامت جامعه را با فروش داروهای غیرمجاز نشانه گرفتند را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا ۰۲۱۶۳۹۸۴۶۱۸ تماس بگیرند و اطلاعات خود را با همکاران ما در میان بگذارند./ مهر

ارسال نظر