جانشین بیرانوند از لیگ لیونل مسی می‌آید؟-راهبرد معاصر

جانشین بیرانوند از لیگ لیونل مسی می‌آید؟

قهرمان فصل قبل لیگ برتر مشغول مذاکره با سه دروازه‌بان است که یکی از آنها، یک گلر با سابقه برزیلی است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 29
کد خبر: ۲۵۲۲۶۴

به گزارش راهبردمعاصر؛ قفس توری پرسپولیس بعد از رفتن جنجالی علیرضا بیرانوند هنوز تکمیل نشده و سرخپوشان با وجود ارائه پیشنهاد به گزینه‌های متعدد، هنوز با بازیکن خاصی به توافق نرسیده‌اند. در این ارتباط شنیدیم مدیران پرسپولیس مشغول مذاکره با یک گزینه برزیلی هستند و در صورت دستیابی به توافق، او جانشین بیرو می‌شود. پس از پیگیری از دو کانال مختلف، متوجه شدیم تماس باشگاه با گلر برزیلی قطعی است اما در خصوص رزومه این فرد اخبار ضد و نقیضی وجود دارد. شایعه‌ای به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه گزینه برزیلی پرسپولیس، در سوپرلیگ ترکیه مشغول فعالیت است اما نگاهی به تمامی تیم‌های این فصل این لیگ و حتی تیم‌های سقوط کننده فصل قبلنشان می‌دهد هیچ تیمی در آنجا از دروازه‌بان برزیلی استفاده نمی‌کند!

 

اما سابقه دیگر گزینه مطرح شده مطمئن‌تر به نظر می‌رسد؛ گویا دنیل دسوزا بریتو سنگربان ۳۰ ساله تیم سن خوزه، مشغول مذاکره با سرخپوشان است و حاضر شده برای پیوستن به این تیم مبلغ قابل توجهی هم به باشگاه ایرانی تخفیف بدهد. او امسال ۴ بازی در لیگ MLS برای سن خوزه انجام داده و یک مرتبه هم در لیگز کاپ به میدان رفته است. دنیل که دو فصل قبل از اینترناسیونال کشورش راهی آمریکا شد، فصل گذشته ۲۶ مرتبه در تمامی رقابت‌ها برای سن خوزه به میدان رفت و با این تیم به پلی آف لیگ ستارگان هم رسید؛ مرحله‌ای که لیونل مسی و اینترمیامی پارسال از رسیدن به آن باز ماندند! البته امسال تیم او در قعر جدول کنفرانس غرب قرار دارد و شانسی برای رسیدن به پلی آف ندارد. ضمن اینکه دنیل هم جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست داده و این مسائل سبب شده به فکر جدایی از این تیم بیفتد.

 

شنیده می‌شود، باشگاه سن خوزه حاضر است در ازای دریافت مبلغی حدود ۳۰۰ هزار دلار رضایتنامه گلر برزیلی‌اش را صادر کند ولی سرخپوشان هنوز سر دستمزد پرداختی به دنیل مشکل دارند و در پی تخفیف بیشتری هستند. هرچه هست، اگر پرسپولیس‌ها بتوانند با دنیل دسوزا بریتو به توافق برسند، یک گزینه جذاب از بالاترین سطح فوتبال آمریکا که ستارگان نامداری در آن مشغول به فعالیت هستند، به لیگ ایران اضافه خواهد شد.

 

البته گزینه شماره یک سرمربیس پرسپولیس گندوز است./خبرورزشی 

ارسال نظر
آخرین اخبار