مراسم تحلیف رئیس‌جمهور با حضور نمایندگان ۸۶ کشور برگزار می‌شود-راهبرد معاصر
سرلشکر سلامی: نیروی دریایی سپاه با نوسازی قدرت، مدام شکل جدیدی می‌گیرد رهبر انقلاب در دیدار «امامعلی رحمان»: باید برای حفظ و گسترش زبان فارسی همکاری‌های بیشتری شود اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با رهبر انقلاب دیدار کردند آخرین وضعیت همسان سازی حقوق حداقل‌بگیران حاجی‌صادقی: امروز جمهوری اسلامی، مقاومت را به یک گفتمان تبدیل کرده است نخست وزیر ارمنستان و هیأت همراه با رهبر انقلاب دیدار کردند پزشکیان: امت اسلامی برای جلوگیری از جنایت صهیونیست‌ها منسجم‌تر شود مراسم تحلیف رئیس‌جمهور با حضور نمایندگان ۸۶ کشور برگزار می‌شود دیدار رئیس جمهور تاجیکستان و هیأت همراه با رهبر انقلاب پزشکیان: با همکاری کشورهای اسلامی باید بساط ظلم به مسلمانان پایان یابد تاکید معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت استفاده از تجارب نمایندگان ادوار مجلس دیدار رئیس جمهور تاجیکستان با قالیباف وزير کشور: یک بندر در عراق برای انتقال دریایی زوار اربعین اختصاص یافت ورود ۳ رئیس مجلس و ۲ وزیر برای شرکت در تحلیف توقیف یک فروند نفتکش متخلف حامل سوخت قاچاق توسط سپاه

مراسم تحلیف رئیس‌جمهور با حضور نمایندگان ۸۶ کشور برگزار می‌شود

رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف، گفت: امروز مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در صحن علنی مجلس با حضور نمایندگانی از 86 کشور متشکل از 104 هیئت و سازمان‌ بین‌المللی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۳۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس انجام مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور در ادامه باید در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده و طبق اصل ۱۲۱ قانون اساسی در پیشگاه کلام‌الله مجید و در حضور نمایندگان مردم، اعضای شورای نگهبان و رئیس قوه قضائیه سوگند یاد کند.


علیرضا شریفی معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار کرد: امروز مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در صحن علنی مجلس با حضور نمایندگانی از 86 کشور متشکل از 104 هیئت و سازمان‌ بین‌المللی برگزار می‌شود.


وی افزود: در این مراسم میهمانان داخلی و نمایندگان مردم ایران در مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهند داشت.


رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل صادره از سوی محمدباقر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی، ستاد تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تشکیل شد به‌گونه‌ای که کمیته‌های مختلفی را شامل می‌شد.


شریفی، عنوان کرد: دستگاه‌های بیرونی نیز در خصوص برگزاری مراسم تحلیف زحمات بسیاری را کشیدند و همکاری و همیاری بسیاری را داشتند و به نحوی می‌توان گفت که برگزاری این مراسم ماحصل زحمات خیلی از بخش‌های اجرایی کشورمان است.


رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف در پایان، گفت: مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری عصر امروز و با حضور میهمانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. همچنین با توجه به محدودیتی که در فضا داشتیم از میهمانان داخلی کمتر برای این مراسم دعوت شدند که در اینجا از آنان پوزش می‌طلبم. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار