هوای پایتخت گرم‌تر می‌شود-راهبرد معاصر

هوای پایتخت گرم‌تر می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، فردا چهارشنبه دهم مردادماه، هوای پایتخت روند افزایشی دما را خواهد داشت و طبق این پیش‌بینی‌ها تداوم هوای گرم برای مردم این استان مورد انتظار است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۴۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، همچنین دمای هوای تهران در روز چهارشنبه هفته جاری به ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید. روز پنجشنبه یازدهم مردادماه نیز دمای هوای تهران با کاهش یک درجه‌ای نسبت به روز قبل از آن به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

طبق پیش‌بینی‌ها انجام شده، برای آسمان استان تهران در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری آسمان صاف تا قسمتی ابری با افزایش باد پیش‌بینی شده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین اعلام کرد: براساس تحلیل الگو‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران در پنج روز آینده با تحولاتی همراه است که در این مدت آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و در ساعت بعدازظهر تا شب در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش موقت گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش، همچنین در روز‌های آینده پیش‌بینی افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات افزایش ابر و رگبار باران با احتمال رعد و برق شده است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار