کنعانی: خون پاک شهید هنیه هرگز هدر نخواهد رفت-راهبرد معاصر

کنعانی: خون پاک شهید هنیه هرگز هدر نخواهد رفت

کنعانی: خون پاک شهید هنیه هرگز هدر نخواهد رفت سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ترور اسماعیل هنیه در تهران گفت: بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه هرگز هدر نخواهد رفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 31
کد خبر: ۲۵۲۵۶۵

به گزارش راهبرد معاصر. ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه شهادت مجاهد سرافراز "اسماعیل هنیه"، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین-حماس- در تهران را به ملت بزرگ و سرافراز فلسطین، جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیز همه جریان‌های مقاومت و ملتها و کشورهای حامی آرمان فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

 

کنعانی با اشاره به استمرار بررسی ابعاد و جزئیات این حادثه توسط نهادهای ذیربط جمهوری اسلامی ایران گفت: بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد، هرگز هدر نخواهد رفت.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه در تهران، پیوند عمیق و ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و فلسطین عزیز و مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.

 

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز چهارشنبه 10 مردادماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده